Vio.com
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Ik heb een fantastische mid-week doorgebracht bij Johan en Sophie waar ik enorm geïnspireerd ben geraakt door de stille kracht van de plek. Een gevoel van thuiskomen in een omgeving met heel veel oog voor detail en consistentie. Johan en Sophie slagen er wonderwel hun 'thuisgevoel' te delen met de aanwezigen en de avondlijke, inspirerende conversaties met zen allen rond de grote tafel zullen me voor altijd bijblijven. Omringd door schoonheid, kunst en natuur kan je hier helemaal de essentie terugvinden. Een geweldige plek waar ze mij zeker terug zullen zien !

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 juni 2015

Rosario is een stilte- en bezinningsomgeving met veel finesse en met een respectvol oog voor het milieu gecomponeerd. Poetische plaatjes, letterlijk en figuurlijk, verbloemd in de lusthof, verblijden oog en geest.
In de context van bewust .. zijn biedt Rosario een bezielende ambiance.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

Rosario is een heerlijke plek om te verstillen en tot rust te komen. Ik was er alleen en kon mijn eigen gang gaan, maar tijdens de maaltijden zat ik aan tafel met andere gasten en met de gastvrouw en gastheer en waren er mooie gesprekken. Een ideale combinatie! In de prachtige tuin met allerlei bijzondere hoekjes hangen, liggen, of drijven gedichten. Voor mij als liefhebber van poëzie een inspirerende plek! Ik heb het er heel fijn gehad en kom zeker terug.

Kamertip: Voor mensen die niet zo goed ter been zijn en moeite hebben met een trap op en af lopen, is dit hotel misschien minder geschikt, er is geen lift.
Beoordeeld op 29 mei 2015

Fijn verblijf gehad in een rustige omgeving! Heerlijke tuin, ontspannende sfeer, prachtige plaats om even in stilte door te brengen! Zou het iedereen aanraden die op zoek is naar even onthaasten. Bedankt!

Beoordeeld op 29 mei 2015

Rosario is meer dan een b&b.
Het gebouw heeft karakter en werd op authentieke wijze gerenoveerd. Aan alles kan je merken dat er een duidelijke visie achter steekt. Elke steen, elk stuk hout en elke plant, ieder gedicht dat kunstig op een raam werd aangebracht (let op de keuze van de dichters en gedichten), het bio-voedsel dat met zorg wordt gekozen en bereid, de frisheid van slaap- en andere ruimten...
Je kan er volledig op je eigen ritme tot rust komen, praten, stil zijn, schrijven, lezen, luieren in de kleurrijke hangmat, wat voor je uit staren of dagdromen aan een van de gezellige tuintafels, een brief schrijven naar je lief, een wandeling maken in de omgeving...
Door de houten tuinpoort Rosario binnen wandelen is in een wereld stappen waar de tijd je enkel nog dient om te weten wanneer je aan tafel wordt verwacht. Johan en Sofie: mensen om graag te zien. Rosario: een plek om graag te zijn.