Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 26 mei 2015

Zalig te kunnen uitrusten in een heel mooi gerenoveerd klooster met prachtige tuin. Heel mooie plekjes om je ergens neer te vleien en te genieten.
Een aangename, rustige sfeer met respect voor elkaar en de omgeving.
Alleen vertrekken (zonder man en kinderen) leek aanvankelijk misschien wat vreemd, maar eenmaal aangekomen en ontvangen in Rosario, verdwijnt dat gevoel meteen.
Alleen (willen) zijn is daar héél normaal.
Daar moet niets, wat een enorme vrijheid schept.
Voor mij heel verrijkend, bijzonder deugddoend.
Ik ga graag terug!

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 mei 2015

zodra je door het poortje de tuin binnen gaat, kom je in een andere wereld terecht... een wereld van groen, rust, cultuur, poëzie, eerlijkheid en warmte! wat een ontdekking! Johan en Sophie ontvangen je hartelijk en doen er alles aan om je een welkom gevoel te geven. we hebben heel lekker "bio" getafeld en ook het "bio" ontbijt is verrukkelijk. gezond eten kan dus toch lekker zijn! het gebouw, de tuin, de omgeving, ... alles brengt rust, niets is aan het toeval overgelaten, over alles is nagedacht. wij gaan er zeker terug! O ja... zalige bedden!!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 30 april 2015

Ideale omgeving om tot rust te komen, wandelingen te maken, te mijmeren .... Wandeling langs de 'kapellekes' is een aanrader... neem wel je eigen drank mee. ;-).
De bibliotheek in het voormalige klooster is zeer uitgebreid en ideaal om op een koude winteravond in de sofa weg te zakken.
We aten samen met de andere gasten een heerlijk gezonde driegangen-maaltijd, met veel liefde klaargemaakt door Sofie. In het begin voelde dat wat onwennig maar het ijs was snel gebroken en we hebben een heerlijk gezellige avond gehad met boeiende gesprekken.

Beoordeeld op 20 april 2015

Met VOCEM FLENTIUM konden we twee dagen repeteren in de kapel van Rosario. Het eten was heerlijk en eerlijk. De nacht was zalig rustig. Niets dan de natuur die in de ochtend tot leven kwam. Het weer was uitstekend, daar kan Rosario niets aan doen, maar het heeft de ervaring natuurlijk mee bepaalt.
Voor wie zich even wil terug trekken uit de wereld is Rosario de plaats waar dat kan gebeuren.

Beoordeeld op 14 april 2015

Het was inderdaad een gevoel van thuiskomen, weg uit rush en lawaai. Kloostergangen, tuinkamers, bibliotheek,... allemaal verschillende hoekjes om te ontdekken.
Heel erg mooie kamer, aangepast aan een rolstoel. Overtreffende trap van gastvrijheid, we konden ook meedenken aan het optimaal uitrusten van zo een aangepaste kamer.
En een dikke pluim voor het superlekkere eten!

Kamertip: We hebben enkel de kamer met tweepersoonsbed gezien, en die is in elk geval aan te raden