“Heerlijk eten ..in gezellig restaurant ( niet te groot ) waardoor de bediening alles kan overzien en het gezellig blijft”
Beoordeling van 100% Real Greek

100% Real Greek
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in De Meern
20 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier gegeten eerst met vrienden en daarna nog een keer samen.
Nu inmiddels ook eten thuis bezorgd laten komen en weer heerlijk, en netjes op tijd is alles bezorgd.

Datum van bezoek: februari 2020

10 februari 2020 beoordeeld

Toffe bediening erg lekker gegeten
geen overdreven grote porties kwaliteit was erg goed
gezellige sfeer

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vaker gegeten. Het eten smaakt altijd prima. Wat wel opvalt dat we bij ieder bezoek erg lang moeten wachten op de gangen.

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Zeer aardige en nette bediening. Ondanks dat alle tafels bezet waren, vlotte bediening. Alles vers gemaakt. Grote porties. Goede wijn. Absolute aanrader.

31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zonder problemen opgepakt. Men gaat zorgvuldig.met je om en we hadden 1 vast personeelslid die de bestelling opnam zodat er geen miscommunicatie kwam.. dat gevulde gehakt was heerlijk!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die 100% Real Greek bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

De Meern, Utrecht Province

In 100% Real Greek geweest? Deel je ervaringen!