“Gemengde gevoelens”
Beoordeling van Eetcafe Velo- Brasserie

Eetcafe Velo- Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Tremelo
11 november 2023 beoordeeld

Kom hier al jaren. Geweldige ligging, aangenaam interieur en erg vriendelijke bediening. Hiervoor 9/10. De Ribbetjes die ik er gisteren at waren gewoonweg niet lekker, weinig vlees aan het been en slecht gekruid. Een dooddoener. 4/10.
Sorry .

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

7 mei 2023 beoordeeld

Heel lekker eten, volgens mij huis gemaakt.
Grote gezellige buitenterassen. In rustige omgeving.

Datum van bezoek: mei 2023
20 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren snel iets gegeten bij Eetcafe Velo. Rond 17u30 gebeld of ze nog een plaatsje vrij hadden rond 18u voor 2 personen. Geen enkel probleem , gegevens werden vriendelijk gevraagd en we werden verwacht. Bij aankomst werden we vrijwel meteen aangesproken of we al dan niet gereserveerd hadden en we werden naar onze tafel gebracht. Bestelling werd even later vlot opgenomen en we kregen een groeten/curry soepje voorgeschoteld en wat brood. Altijd aangenaam als je meteen wat hebt om aan te beginnen. Als gerechten hadden we pasta vd chef en stoverij van Belgisch witblauw rund. De pasta was voor mijn vrouw en was de 2de maal dat ze hem hier nam omdat het vorige keer lekker was. En dat was ditmaal opnieuw het geval. Niets op aan te merken. De stoverij voor mezelf vond ik één van de betere die ik de laatste tijd al gegeten had. Eenvoudig maar mooi gepresenteerd, smaken en vlees zeer lekker en voldoende grote portie. Normaal gezien eten we nog een dessertje maar wegens tijdgebrek moesten we helaas door. Dat zal voor een volgende keer zijn! Tot binnenkort!

Datum van bezoek: maart 2023
25 februari 2023 beoordeeld

Afgelopen vrijdag hoofd + dessert genuttigd in het Vélocafe te Baal. De bediening was uitstekend, we kwamen niets te kort . Kwaliteit eten 8,5 /10.
Ondanks een vrijdagmiddag een aangename drukte in de zaak. Reserveren steeds aanbevolen.

Datum van bezoek: februari 2023
21 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds jaren een tevreden klant. Ondanks de ongedwongen sfeer, is de bediening wel steeds correct.

Lekker eten, aanpassingen o.w.v. allergenen zijn mogelijk en er zijn vegetarische opties. De suggesties wisselen regelmatig volgens de seizoenen. Bij sommige gerechten mis ik frietjes of kroketten, maar dat weet je op voorhand en er is verder genoeg keuze.

Honden zijn ook binnen welkom, er zijn mooie terrassen met een prachtig uitzicht en buiten plaats genoeg voor kinderen om hun energie kwijt te kunnen.

Reserveren is echt wel aangewezen in het weekend, anders riskeer je dat het volzet is.

Ik zou roken nog meer ontmoedigen of zelfs verbieden op (een deel van) het terras en vlak voor de inkom, dat zou beter passen bij de sportieve uitstraling.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Eetcafe Velo- Brasserie bekeken, bekeken ook

Tremelo, Vlaams-Brabant
Bonheiden, Antwerpen

In Eetcafe Velo- Brasserie geweest? Deel je ervaringen!