“Lunch op vrijdagmiddag, aangenaam toeven hier”
Beoordeling van Eetcafe Velo- Brasserie

Eetcafe Velo- Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Tremelo
25 februari 2023 beoordeeld

Afgelopen vrijdag hoofd + dessert genuttigd in het Vélocafe te Baal. De bediening was uitstekend, we kwamen niets te kort . Kwaliteit eten 8,5 /10.
Ondanks een vrijdagmiddag een aangename drukte in de zaak. Reserveren steeds aanbevolen.

Datum van bezoek: februari 2023

21 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds jaren een tevreden klant. Ondanks de ongedwongen sfeer, is de bediening wel steeds correct.

Lekker eten, aanpassingen o.w.v. allergenen zijn mogelijk en er zijn vegetarische opties. De suggesties wisselen regelmatig volgens de seizoenen. Bij sommige gerechten mis ik frietjes of kroketten, maar dat weet je op voorhand en er is verder genoeg keuze.

Honden zijn ook binnen welkom, er zijn mooie terrassen met een prachtig uitzicht en buiten plaats genoeg voor kinderen om hun energie kwijt te kunnen.

Reserveren is echt wel aangewezen in het weekend, anders riskeer je dat het volzet is.

Ik zou roken nog meer ontmoedigen of zelfs verbieden op (een deel van) het terras en vlak voor de inkom, dat zou beter passen bij de sportieve uitstraling.

Datum van bezoek: december 2021
8 november 2021 beoordeeld

Goed gegeten en vriendelijke bediening. Prijzen zijn zoals in alle andere brasserieën vond ik. Kaart is typisch belgisch: balletjes in tomatensaus, stoofpotjes, enz.
Als het goed weer is denk ik dat je een mooie wandeling in de omgeving kan maken.

Datum van bezoek: november 2021
3 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten op een mooie locatie. Mooie kaart met vooral gezondere gerechten (geen frieten of gefrituurde dingen dus), je kan steeds kiezen tussen puree, aardappelen, pasta, ... wij hadden zeer lekkere visgerechten. Ook uitgebreide drankkaart en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2021
14 september 2021 beoordeeld

Zijn gaan eten met 4 personen ; geen menuformule mogelijk , wat het al wat duurder maakt ; stevige prijzen voor aperitief (apero van het huis aan 9,50 EUR ) , nadien voorgerecht : scampi's met een berg saus die echter niet lecht lekker was en klodderig , de scampi's heb ik elders ook al beter gegeten ; hoofdgerecht ook niet lekker : stoofpotje van kip met een onbestemde saus en droge sla , moeder had tongrolletjes die zo uit de diepvries kwamen leek me ; jammer want het is er gezellig zitten en de bediening is vriendelijk. Oh ja ; de witte huiswijn is wel zeer ok

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Eetcafe Velo- Brasserie bekeken, bekeken ook

Tremelo, Vlaams-Brabant
Bonheiden, Antwerpen

In Eetcafe Velo- Brasserie geweest? Deel je ervaringen!