“Lekker eten.”
Beoordeling van Dis

Dis
Geclassificeerd als nr. 20 van 44 Restaurants in Veghel
19 maart 2020 beoordeeld

Niet veel keus en dat is best wel eens fijn. Goed bereid! De bediening is helaas niet top. Je merkt meteen of de eigenaar zelf ook aanwezig is of niet...

Datum van bezoek: augustus 2019

10 maart 2020 beoordeeld

Heel lekker eten en super goede service. Ik ben erg tevreden en kom zeker een keer terug! Echt een aanrader

10 maart 2020 beoordeeld

Bij aankomst goed ontvangen door personeel, ruime keuze uit diverse verse gerechten. Alles goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.helemaal geweldig ..!!

Datum van bezoek: januari 2020
9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen uitleg bij aankomst. Menukaart blijkt alleen op schoolbord te staan. Als je niks vraagt duurt het heeeeel lang voordat er iemand komt en zelfs na het vragen duurt het nog lang. Personeel heeft nog veel te leren op gebied van gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waardeloos restaurant. We hebben speciaal gereserveerd om zeker te weten om 20.00 uur terecht te kunnen. Bij aankomst zelf maar gaan zitten bij gebrek aan ontvangst. Na 15 minuten is mijn vrouw aan de bar gaan vragen of aldaar besteld moet worden. Nee was het antwoord, we komen zo bij u. 20 minuten verder hebben we demonstratief onze spullen gepakt en zijn vertrokken naar de buren genaamd “de plank”. Daar lekker gegeten voor weinig.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Dis bekeken, bekeken ook

In Dis geweest? Deel je ervaringen!