“Lekker hoor!”
Beoordeling van Friettent Pieperz

Friettent Pieperz
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 14 van 44 Restaurants in Veghel
Beschrijving: In de belevingsvolle friettent Pieperz fungeert de aardappel als held van de tent! De aardappels van het ras Pieperz worden in huis gesneden. Pieperz werkt met écht verse friet, hoogwaardige snacks, de smakelijkste burgers en shakez. In 2016 en 2017 werd onze friet tot de lekkerste van Zuid-Nederland uitgeroepen door het AD met respectievelijk een 10- en 9,5. Vet lekker!
19 maart 2020 beoordeeld

Heel lekkere friet, hoewel onze kinderen de schil juist niet zo lekker vinden. Jammer dat de gepofte aardappelen niet meer op de kaart staan!

Datum van bezoek: oktober 2019

26 december 2019 beoordeeld

Dat een friettent nog kon vernieuwen had ik niet gedacht, maar dat doen ze bij Pieperz dus wel. Ongeschilde aardappel-frietjes zijn lekkerder (al vind niet iedereen dat) maar ze maken er hier iets speciaals van. Je kunt de friet meenemen, maar ook hier op eten, want de inrichting past helemaal bij de industriële noordkade!

Datum van bezoek: juni 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verse friet. Zelf gemaakte friet. Restaurant waardig.
Leuke inrichting. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2019
Pieperz, Public Relations Manager van Friettent Pieperz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019

Hi Ankes,

Leuk dat je een bezoek hebt gebracht aan Pieperz.
Bedankt voor je reactie, super tof om te horen!
Fijne dag en hopelijk tot snel weer. :)

Vette groet! Sarah

12 juni 2019 beoordeeld

tafels waren te vies om aan te pakken, werden wel op verzoek schoongemaakt. Friet bestond uit veel los klein spul wat te hard gebakken was en een grote brok aan elkaar geklitte friet. Waarschijnlijk niet ogeschud tijdens het bakken.
Smaak was verder goed, maar zeer aan de prijs.

Ik rijd de volgende keer gewoon door!

Datum van bezoek: juni 2019

Hi Buitingm,

Wat jammer om te lezen dat het tegen viel. Het kan zijn dat het een drukke dag was aangezien de vakantie voor vele was begonnen. Dit is geen excuus, het moet ten allen tijden top zijn. Het is niet de bedoeling dat frieten aan elkaar zitten en/of er veel kleine stukjes tussen zitten. Fijn dat de smaak van de frieten goed was, hier gaat het tenslotte om.

Pieperz wil hun klanten tevreden houden en zorgen dat jij niet doorrijd de volgende keer :) dus als je geïnteresseerd bent wil ik je een compensatie aanbieden. Graag een mailtje sturen naar: social@pieperz.eu

Vette groet!
Sarah

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat ik bij de Jumbo Foodmarkt heb gewinkeld, heb ik hier gegeten, en het was heerlijk. Erg veel keuze, en vriendelijke mensen. Ook scoort de friet een 9,5 volgens het AD, en dat verdienen ze ook echt!

Datum van bezoek: april 2019
Esmee S, Public Relations Manager van Friettent Pieperz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Hi Marijn,

Wat een leuke beoordeling heb je geschreven na je bezoek aan Pieperz.. Dankjewel, we worden er helemaal vrolijk van! Wil je een mail sturen naar esmee@pieperz.eu? Dan hebben we iets leuks voor je als dank voor je frietback (feedback). :-) We hopen je gauw weer te mogen begroeten in één van onze friettenten. Een fijne dag en we zien je mailtje met plezier tegemoet!

Vette groet,

Esmee

Reizigers die Friettent Pieperz bekeken, bekeken ook

In Friettent Pieperz geweest? Deel je ervaringen!