“Alleen maar positief!”
Beoordeling van Montimar Restaurant

Montimar Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 44 Restaurants in Veghel
19 maart 2020 beoordeeld

Heel gezellig, lekker eten, uitstekende bediening en dat voor zulke lage prijzen! Wij komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.

Datum van bezoek: september 2019

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij verjaardagen gaan we altijd met ons gezin van zeven personen uit eten. Deze keer bij montimar in veghel. Prima prijs Kwaliteit verhouding. Wel erg veel lawaai.

Datum van bezoek: februari 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat restaurant Mierlo er niet bij staat dus krijgt Veghel een dikke 10. We hebben allemaal een kaartje bij ons gestoken om nog eens terug te gaan.

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld

Regelmatig bezoeken wij Montimar. Er is altijd een fijne sfeer. De kaart bevat voor ieder wat lekkers. Er is constante goede kwaliteit van eten en bediening.
Geweldige prijs kwaliteitsverhouding.
Zoals altijd weer genoten en een fijne avond gehad.

Datum van bezoek: januari 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Montimar heeft een aantal vestigingen in Brabant. De prijzen zijn ongekend laag, dus mijn verwachtingen waren navenant. Die zijn echter ruimschoots overtroffen. Zeer sfeervolle inrichting, compleet met tafellinnen. Bediening is jong, attent en enthousiast. Ruime keuzemogelijkheden uit de kaart, met ook goede vega opties. Het eten was echt van prima kwaliteit waarbij ook niet beknibbeld is op de porties. De zaak zat helemaal vol en dat snap ik volkomen, want Montimar heeft een meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Wij betaalden voor 4 personen 137 Euro voor een driegangenmenu met wijn en koffie!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Montimar Restaurant bekeken, bekeken ook

In Montimar Restaurant geweest? Deel je ervaringen!