“Verfrissend, bijzonder vriendelijk, service gericht en heerlijke vlaai”
Beoordeling van restaurant de Pastory

restaurant de Pastory
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Cadier en Keer
Keukens: Frans
Beschrijving: In ons restaurant kunt u in een aimabele sfeer genieten van uitstekende, originele gerechten welke zijn geïnspireerd op de Franse keuken, verfijnd en klassiek! Wij bieden u een exclusieve gelegenheid voor al uw recepties, bruiloften, jubilea, personeelsfeesten, babyborrels, galadiners etc., maar ook met zijn tweeën kunt u bij ons terecht.
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een bijzondere hete dag kwam ik op de fiets terecht in Cadier en Keer. Dorstig, verhit en aan een verfrissende pauze toe keek ik vlak voor het Amstel Gold 3 bordje linksaf, naar rechts. Waar ik een paradijselijk terras ontwaarde. Aanlokkelijk als heters, was het voor mij onmogelijk om hier weerstand tegen te bieden. Heerlijk die Limburgse vlaai. Ik ben er van overtuigd dat een lunch of diner ook zeer goed zal bevallen. Ik moet er bijzonder verhit uit hebben gezien, want men drukte mij op het hart toch vooral voorzichtig aan te doen gezien de +30C. Voor ik vertrok werd extra aandacht aan mijn watervoorraad geschonken, waardoor ik er tot aan Epen lekker fris bij heb gezeten. Waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank. Het was een bijzondere ervaring

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld

Wat een warme ontvangst, zo persoonlijk en gastvrij!
We hebben een heerlijke lunch op zondagmiddag in de tuin genoten.
En genoten hebben we!
De gerechten waren heerlijk en de persoonlijke aandacht super, je voelde je echt welkom.
We komen zeker nog een keer terug om hier te genieten!
Bedankt voor de geweldige middag team Pastory!

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrijheid ten Top in dit familie bedrijf.
Heerlijk met zorg bereide gerechten.
Gemarineerde Zalm met komkommer
Coquilles met bloemkool (iets minder van kwaliteit)
Heerlijke Rib-eye perfekt gebakken
En een zalig kaasbordje.
Tot de volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, mooie locatie, vriendelijk personeel, kortom een avond uit die compleet af is!

Datum van bezoek: februari 2020
16 december 2019 beoordeeld

Een culinaire verwennerij in het oude deel van Cadier en Keer. Chique ingericht en personeel, dat zijn vak verstaat en gastvrij is. Een mooie kaart met seizoensgebonden gerechten. Je kunt kiezen voor een drie, vier of vijfgangenmenu, waarbij je wel in de gaten moet houden dat vrijwel overal een meerprijs aan de orde is. We waren er in het wildseizoen en hebben werkelijk voortreffelijk gegeten. Top op culinair gebied en dat geldt ook voor de bijpassende wijn. Behoorlijke porties.
Het is er niet goedkoop, maar het is het dan ook meer dan waard. Doet niet onder voor de beste restaurants in het nabijgelegen Maastricht.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die restaurant de Pastory bekeken, bekeken ook

In restaurant de Pastory geweest? Deel je ervaringen!