“Super lekker & geweldige bediening”
Beoordeling van Annapurna Restaurant

Annapurna Restaurant
Een tafel reserveren
wo 24/7
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Kessel-Lo
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, pikantheid te kiezen naar smaak. Heel vriendelijke bediening. Het naanbraad is een echte aanrader.. verwacht wel geen reuze portied zoals bij de Chinees. Wij gaan zeker terug!

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Betere Indisch restaurant van Leuven. De bediening is heel vriendelijk en kregen een gratis appetizer. De macha Thali is beslist een aanrader, niet te spicy maar heel smaakvol. We komen zeker nog eens terug.

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en de heerlijke gesprekken met de charmante gastheer zijn een schitterende bonus! Een aanrader.

19 november 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt wat verstopt, net buiten het centrum van Leuven, maar vlak aan de Tiensepoort. Wij, ik en mijn vriendin, hebben al zowat alle Indiase en Nepalese restaurants bezocht in Leuven. Deze hebben we op een of andere manier altijd over het hoofd gezien. Tot nu.
En tot onze verbazing is dit misschien wel een van de beste van Leuven (en er zijn veel goede in deze stad). Waarom deze de beste is? Omdat hun eten enorm vers en authentiek smaakt. Je proeft gewoon dat alles zelf vers bereid is. Hier kunnen velen Indiase of Nepalese restaurants nog iets van leren. De kwaliteit ingrediënten, zoals het vlees, zijn gewoon uitstekend.
De service is heel dik in orde. We werden vriendelijk en snel bediend. De prijs ligt rond het gemiddelde voor deze streek. Hier komen we gauw nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel lekker, bediening was vlot en supervriendelijk. De prijzen zijn correct. Op een bepaald moment was er wel te weinig personeel om op te dienen maar toen kwam er snel iemand bij. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Annapurna Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Annapurna Restaurant geweest? Deel je ervaringen!