Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rit naar restaurant en terug thuis

Top service! De chauffeur was op tijd en vriendelijk. Had mijn Nathan jasje vergeten in de auto bij ... meer lezen

Beoordeeld op 8 augustus 2017
Doreen S
Lille
via mobiele applicatie
wij kiezen altijd voor taxi jenny

wij hebben altijd een vriendelijke chauffeur, ook een zeer correcte prijs en meer moet dat niet zijn

Beoordeeld op 4 november 2016
SimplyStellar
Tienen, België
Lees alle 17 beoordelingen

Beoordeeld op 16 december 2019

Dus taxi Jenny gebeld om mij komen op te halen thuis en na de operatie terug naar huis te brengen.
Het was de zoon van Jenny die mij kwam ophalen. Op tijd en onderweg een gezellige babbel.
Echt een aanrader voor een taxi te bestellen voor de omgeving van Leuven

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Even van te voren bellen waar je opgehaald wilt worden en waar je gebracht wilt worden en hoe laat daar weer opgehaald worden. 't klinkt ingewikkeld, maar Taxi Jenny regelt dat gewoon en keurig op tijd. Chauffeur geeft onderweg ook nuttige lokale informatie.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Ik had een taxi besteld voor de heen en terugvlucht van onze vakantie. Heen vlucht was geen probleem maar terugvlucht had vertraging. Ik heb vanuit Tenerife gebeld naar het bedrijf en uitgelegd wat er aan de hand was. Alhoewel ik zelf niet kon zeggen om welk exact uur ik lande,stonden zij klaar bij de uitgang. Zij hebben via het vluchtnummer alles perfect opgevolgd en alhoewel het midden in de nacht was, perfecte service ontvangen!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Snel aanwezig na bellen voor taxi na 10 minuten aanwezig snel ter plaatse niet duur. Vriendelijke chauffeurs en vriendelijke dispatsching deze neem ik ondertussen al 2 jaar ze zijn volgens mij de beste in Leuven

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Top service!
De chauffeur was op tijd en vriendelijk.
Had mijn Nathan jasje vergeten in de auto bij terug naar huis en ik kon het terug gaan afhalen op de bureau.
Eerlijke mensen!!!

Datum van activiteit: juli 2017