Opslaan

Dordrecht, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 24 beoordelingen

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Even er tussenuit op deze druilerige dag. De schaapskooi is een gemoedelijke plaats voor koffie, gebak of een heerlijke lunch. Prijzen zijn redelijk en zou je ergens anders ook betalen. De dag soep was vandaag erwtensoep met roggebrood. Een volle kom waarbij je zeker geen honger meer hebt.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 23 januari 2020 via mobiele applicatie

Ik heb het geluk gehad een keer in de avond daar te mogen vergaderen. Als het donker is, is dit nog een van de plaatsen waar het dan ook echt in de omgeving donker is. Het heeft een gemoedelijke sfeer en je hoort de schapen. Met je gezelschap ben je er echt even uit.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie plek in een natuurgebied. We dronken er koffie en espresso. Een worstenbroodje erbij. Lekker. Er is voor kinderen voldoende te zien en te doen. Veel schapen en lammetjes.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

Mooie locatie, erg leuk voor een mooie wandeling en een lekker stuk carrot cake met koffie. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 4 december 2018 via mobiele applicatie

De boerderij ziet er schoon en verzorgd uit. Er zijn genoeg dingen om kinderen te vermaken. Er zijn ook vele activiteiten in het jaar. Het restaurant ziet er ook erg leuk uit en is ook goed.

Datum van activiteit: juli 2018