“Smakelijke kunst op je bord.”
Beoordeling van Restaurant Lust

Restaurant Lust
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 Restaurants in Geldermalsen
16 maart 2020 beoordeeld

Voor de liefhebbers van echte fine dining is dit adres in Geldermalsen zeker een rit waard. Ga dan overigens wel met de trein, want ook de wijnarrangementen zijn zeer aanbevelenswaardig en maken de beleving helemaal compleet. Het is een mooie wandeling van en naar het station. Wij hebben hier al diverse keren gegeten en iedere keer weet Claudia ons weer te verrassen met combinaties van smaken die je zelf niet eens uit zou durven proberen, maar altijd fantastisch uitpakken. Prijs kwaliteit is daarnaast uitstekend in orde, in de randstad rekent men voor een keuken van dit niveau zeker hogere bedragen. Prachtig servies en linnen, leuke ambiance, gemoedelijke maar vakkundige bediening. Wij komen iedere keer weer bijzonder graag terug.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje erbij in Geldermalsen, vandaag voor het eerst in dit restaurant geweest, een bijzonder positieve verrassing, zeer gastvrij vanaf binnenkomst tot vertrek, en hier wordt met passie gekookt ,oude bekende in de bediening fantastische gerechten en bijpassende wijnen, een echte aanrader, komen zeker snel terug

Datum van bezoek: maart 2020
7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met fijne bediening. halverwege onze fietstocht hier beland. met " Ja hoor , natuurlijk kunt u lunchen" werden we hartelijk ontvangen. sfeervol aangekleed, keurig verzorgde tafels en bijpassende correcte bediening. lekkere koffie en omelet voor de lunch. nog een verse munt thee, en bij de rekening huisgemaakte pepermunt.
Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al vaker gegeten in dit sfeervolle restaurant, maar iedere keer is het weer een feestje. Vanwege onze dochter van 6 kiezen we meestal voor een lunchmoment, maar ook de lunch is heerlijk bij chef-kok Claudia en haar partner Youri. Of je nou gaat voor een gerecht van de kaart of zoals vandaag voor een verrassingsgerecht, zowel man, dochter als ikzelf zitten te genieten. Verse producten, bijzonder mooie smaakcombi’s en heerlijke bijpassende wijntjes (niet voor de dochter natuurlijk!)... voor minder doen ze het niet bij Lust. We gaan snel weer een keer voor het uitgebreide verrassingsmenu in de avond. Zin in!

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon en ik name een 5 gangen verrassingsmenu en de dames en 4 gangen verrassingsmenu.
En het was een verrassing met verse producten en een verrassende mix.
Het vlees was mals en goed bereid.
Het smolt op de tong en was van een zeer hoge kwaliteit en de smaak bleef lekker lang hangen.
Elke keer keken weer uit naar de volgende gang.
Degene die wijn dronk werd elke keer een wijn voorgezet die perfect bij de gang paste met een duidelijke uitleg.
De gangen werden voorzien van een uitleg werd voorzien wat het was.
De bediening was van goede kwaliteit wat ons een gezellige en prettige avond bezorgde

Reizigers die Restaurant Lust bekeken, bekeken ook

Geldermalsen, Gelderland

Geldermalsen, Gelderland

In Restaurant Lust geweest? Deel je ervaringen!