Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 138
Hotels.comUS$ 138
TravelocityUS$ 138
CheapTicketsUS$ 138
Orbitz.comUS$ 138
StayForLong
Beoordeeld op 9 juni 2021

Wij verbeleven er één nacht voor de 80ste verjaardag van mijn ouders. De luxekamer waarin zij verbleven was mooi en netjes. Helaas was er geen warm water en hebben zij dit niet durven melden. Pas bij het uittchecken kwam dit ter sprake. Zonde dat zij geen gebruik hebben kunnen lmaken van de mooi ingerichte badkamer. Helaas was de rekening al gemaakt en kregen wij - behalve een "sorry" en "bedankt om ons te laten weten" - geen verdere tegemoetkoming. Een gemiste kans om dit goed te maken. Jammer!

Datum van verblijf: juni 2021
Marijn Struye, Eigenaar van Sparhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2021

Beste,

Toen dit gemeld is geweest ben ik persoonlijk direct gaan kijken. Er stond inderdaad in de sanitaire ruimte een kraan van de boiler met een melding. Na deze te resetten ging de kraan open en was er direct warm water in de badkamer. We hebben bij het uitchecken wel gezegd dat u dit direct moest gezegd hebben. Dat is de grootste gemiste kans van dit verhaal. U geeft ons totaal niet de kans om dit voor u op te lossen maar geeft wel een slechte reactie? Dit vind ik persoonlijk heel onterecht! We doen ons uiterste best om iedereen heel tevreden te stellen maar als een probleem niet gemeld wordt hoe verwacht u dan dat we dit oplossen?

Met vriendelijke groeten,
Marijn Struye
Hotel Restaurant Sparhof

bij een

Beoordeeld op 2 juni 2021

heel warme ontvangst, heerlijk ontbijt en heel goede keuken. Misten frigo op onze luxe kamer.
corona maatregelen werden heel goed opgevolgd. heel mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.
een aanrader !

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 mei 2021

We hebben ervan genoten, Mooie kamer met groot terras, lekker eten, vriendelijke ontvangst, zalig bad, prachtige omgeving! Zeker een aanrader! En eens fijn dat er geen BOB hoefde te zijn, bij het heerlijke diner konden we zonder schuldgevoel genieten van een glaasje wijn

Beoordeeld op 26 mei 2021

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie, heel rustige locatie. Prachtig wandelgebied dat heel veel te bieden heeft zoals natuur, cultuur en geschiedenis.
Mooie en rustige kamers, heel netjes.
Gezellig restaurant, goeie keuze aan eten.
prijs/kwaliteit een topper :-)

Beoordeeld op 25 mei 2021

Prachtige kamer, uitstekende service, heel vriendelijk personeel, gastheer en gastvrouw altijd even vriendelijk en behulpzaam, heerlijk ontbijt, ook 's avonds heel lekker gegeten, een echte aanrader, is telkenmale genieten