Orbitz.com
ZenHotels.com
CheapTickets
StayForLong
Beoordeeld op 29 mei 2021

We hebben ervan genoten, Mooie kamer met groot terras, lekker eten, vriendelijke ontvangst, zalig bad, prachtige omgeving! Zeker een aanrader! En eens fijn dat er geen BOB hoefde te zijn, bij het heerlijke diner konden we zonder schuldgevoel genieten van een glaasje wijn

Beoordeeld op 26 mei 2021

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie, heel rustige locatie. Prachtig wandelgebied dat heel veel te bieden heeft zoals natuur, cultuur en geschiedenis.
Mooie en rustige kamers, heel netjes.
Gezellig restaurant, goeie keuze aan eten.
prijs/kwaliteit een topper :-)

Beoordeeld op 25 mei 2021

Prachtige kamer, uitstekende service, heel vriendelijk personeel, gastheer en gastvrouw altijd even vriendelijk en behulpzaam, heerlijk ontbijt, ook 's avonds heel lekker gegeten, een echte aanrader, is telkenmale genieten

Beoordeeld op 16 mei 2021

rustige omgeving , vriendelijke ontvangst door gastvrouw , vriendelijk personeel , leuke kamer meteen zalig bed , goed en uitgebreid ontbijt , maar vooral een goede kok "super" avondeten gehad
GEEN minpunten

Beoordeeld op 16 mei 2021

Lekker gegeten onder het gezellige, overdekte terras! De terrasverwarmers zorgen ervoor dat iedereen het aangenaam warm heeft!
De kamer en het ontbijt waren dik in orde! De hoge instap van de douche vonden we het enige minpuntje.