3 weken geleden beoordeeld

Voor herhaling vatbaar, zeer rustig gelegen tussen de velden, gezellige kamer met groot terras, goed restaurant met vriendelijk personeel. Goede uitvalbasis voor bezoek monumenten van wereldoorlog 1.Perfect voor wandeling en fietstocht.

3 weken geleden beoordeeld

Mooie locatie, lekkere maaltijden, top ontbijt. Heel leuke en gezellig ingerichte kamers. Vriendelijk onthaal en puike bediening. Het voorgestelde menu was zeer verzorgd en beantwoordde aan alle verwachtingen.

4 weken geleden beoordeeld

hier is alles perfect met zeker een dikke pluim voor Marlies haar verwelkoming!Het personeel is zeer behulpzaam...de aandacht en de maatregelen voor covid-19 zijn zeer goed, gemakkelijk te volgen en zeer goed opgelost, zowel bij het ontbijt, restaurant als de kamer....dikke proficiat!

4 weken geleden beoordeeld

Aangename gastvrouw met een meer dan voortreffelijke kok in de keuken. Rustig gelegen en klein familiaal hotel. Prijs / kwaliteit was dat dik in orde. Perfecte en vriendelijke bediening aan tafel. En ook heel belangrijk in deze benarde tijden: de corona maatregelen werden goed gerespecteerd!!

4 weken geleden beoordeeld

Het Sparhof is zeer mooi én rustig gelegen even buiten het dorp van Dranouter. Het onthaal én bediening zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer die wij hadden was erg comfortabel, zeer netjes en prachtig uitzicht op de landelijke omgeving. Het uitgebreid en zeer gevarieerd ontbijt was volledig klaargezet op de tafel en was meer dan voldoende en lekker. Marlies maakt de beste roer- en spiegeleitjes ever !! We voelden ons (in deze Coronatijden) ook zeer op ons gemak en safe in de B&B en dat geeft een aangenaam vakantiegevoel !!