4 weken geleden beoordeeld

Aangename gastvrouw met een meer dan voortreffelijke kok in de keuken. Rustig gelegen en klein familiaal hotel. Prijs / kwaliteit was dat dik in orde. Perfecte en vriendelijke bediening aan tafel. En ook heel belangrijk in deze benarde tijden: de corona maatregelen werden goed gerespecteerd!!

4 weken geleden beoordeeld

Het Sparhof is zeer mooi én rustig gelegen even buiten het dorp van Dranouter. Het onthaal én bediening zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer die wij hadden was erg comfortabel, zeer netjes en prachtig uitzicht op de landelijke omgeving. Het uitgebreid en zeer gevarieerd ontbijt was volledig klaargezet op de tafel en was meer dan voldoende en lekker. Marlies maakt de beste roer- en spiegeleitjes ever !! We voelden ons (in deze Coronatijden) ook zeer op ons gemak en safe in de B&B en dat geeft een aangenaam vakantiegevoel !!

4 weken geleden beoordeeld

Is eigenlijk een restaurant waar men kan blijven slapen. De luxe kamer beschikt over een houten tub en een inloopdouche ! In het restaurant is het culinair genieten aan schappelijke prijzen. We komen zeker terug.

4 weken geleden beoordeeld

Het Sparhof is een uitstekend hotel, mooi en rustig gelegen in Dranouter met een heel goede gastvrouw en een goede keuken. De (luxe)kamer met uitzicht op de velden en een privéterras gaf ons een echt vakantiegevoel.

Beoordeeld op 16 september 2020

zoals reeds besproken met mevr. (Marlies) : enig minpuntje dat er op standaardkamer géén tv beschikbaar is (zou er komen tegen volgend jaar). Betr.luxekamers : alles dik in orde, misschien enkel nog beter een frigootje op de kamer. Het eten in het restaurant was ook heel lekker en grote porties.