Lieve2601
Hooglede, België

De 4 zussen

Beoordeling van Sparhof
4,0 van 5 bollen12 jan 2020 beoordeeld
Zeer mooie locatie in een rustige omgeving. Hartelijk onthaal. Mooi verzorgde kamers met prima bedden en zeer nette badkamer met voldoende badlinnen. Uitgebreid en verzorgd ontbijt in een gezellige afzonderlijke ruimte en copieuze maaltijden.
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: Eventueel iets meer haakjes om iets op te hangen in de badkamer en kussentjes in de rotanzetels...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Sparhof
    7.8 km van Sparhof
    7.9 km van Sparhof
    Meer hotels in Dranouter bekijken
    Beoordeeld op 9 januari 2020

Marijn en Marlies zijn zeer attent naar de klanten toe. Het onthaal was vlot en ongedwongen. Het menu de eerste avond was heel lekker, het oudejaarsmenu om duimen en vingers van af te likken. Het restaurant is gezellig en de bediening vlot en vriendelijk. Misschien was het wel leuk geweest om per tafel een menukaart te voorzien. Het aftellen naar middernacht mocht wel iets meer in de verf gezet worden maar dat zijn details. Gans onze compagnie was erg tevreden.

Kamertip: Misschien iets meer verlichting in de comfortkamers, zeker in de badkamer.
    Beoordeeld op 7 januari 2020

schitterende locatie. Een jong stel als uitbaters die er perfect in slagen om je verblijf aangenaam te maken. wij hadden een mooie kamer, een lekker etentje op vrijdagavond en de dag nadien een goed ontbijt met voor elk wat wils.

Beoordeeld op 30 december 2019

De kamer was netjes met een heel mooie ruime badkamer erbij. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid, veel vers fruitsap en vers gesneden fruitsalade. Top!
    De gastvrouw en -heer waren zeer vriendelijk!

Kamertip: Niets op aan te merken... zeer goede en grote douche! 👍
    Beoordeeld op 5 november 2019

Dit was de tweede keer dat we in Sparhof te gast mochten zijn. Toevallig hebben we twee keer dezelfde kamer gehad dus we voelden ons direct weer thuis. Het ontbijt is super en er ontbreekt niks. Aan het ontbijt kwam de gastvrouw zelf aan tafel informeren of alles in orde was. Supertof. We komen zeker nog een keertje terug!

Kamertip: Koffie en of thee faciliteit op de kamer of eventueel in de gang boven
    Datum van verblijf: oktober 2019
    Beoordeeld op 31 oktober 2019

Marlies, Martijn en personeel, we hebben enorm genoten van ons verblijf in jullie bijzonder hotelletje. Het ontbijt is uitgebreid en heeel vers en lekker. Ook de diners die we genoten in jullie restaurant waren heel goed. En bovenal: jullie zijn schatten van mensen, zo uitzonderlijk vriendelijk en attent. Wij komen zeker nog eens terug. Alle succes gewenst!

Datum van verblijf: oktober 2019