chris w
Evergem, België

jaarwissel 2019-2020

Beoordeling van Sparhof
5,0 van 5 bollen9 jan 2020 beoordeeld
Marijn en Marlies zijn zeer attent naar de klanten toe. Het onthaal was vlot en ongedwongen. Het menu de eerste avond was heel lekker, het oudejaarsmenu om duimen en vingers van af te likken. Het restaurant is gezellig en de bediening vlot en vriendelijk. Misschien was het wel leuk geweest om per tafel een menukaart te voorzien. Het aftellen naar middernacht mocht wel iets meer in de verf gezet worden maar dat zijn details. Gans onze compagnie was erg tevreden.
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: Misschien iets meer verlichting in de comfortkamers, zeker in de badkamer.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
12.8 km van Sparhof
Spa
Meer hotels in Dranouter bekijken
Beoordeeld op 7 januari 2020

schitterende locatie. Een jong stel als uitbaters die er perfect in slagen om je verblijf aangenaam te maken. wij hadden een mooie kamer, een lekker etentje op vrijdagavond en de dag nadien een goed ontbijt met voor elk wat wils.

Beoordeeld op 30 december 2019

De kamer was netjes met een heel mooie ruime badkamer erbij. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid, veel vers fruitsap en vers gesneden fruitsalade. Top!
De gastvrouw en -heer waren zeer vriendelijk!

Kamertip: Niets op aan te merken... zeer goede en grote douche! 👍
Beoordeeld op 5 november 2019

Dit was de tweede keer dat we in Sparhof te gast mochten zijn. Toevallig hebben we twee keer dezelfde kamer gehad dus we voelden ons direct weer thuis. Het ontbijt is super en er ontbreekt niks. Aan het ontbijt kwam de gastvrouw zelf aan tafel informeren of alles in orde was. Supertof. We komen zeker nog een keertje terug!

Kamertip: Koffie en of thee faciliteit op de kamer of eventueel in de gang boven
Beoordeeld op 31 oktober 2019

Marlies, Martijn en personeel, we hebben enorm genoten van ons verblijf in jullie bijzonder hotelletje. Het ontbijt is uitgebreid en heeel vers en lekker. Ook de diners die we genoten in jullie restaurant waren heel goed. En bovenal: jullie zijn schatten van mensen, zo uitzonderlijk vriendelijk en attent. Wij komen zeker nog eens terug. Alle succes gewenst!

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Prachtige ligging, lekker eten, gezellig kader, vriendelijke bediening, genieten van rust en stilte.
Vele mooie wandeltochten in de streek.
Een aanrader voor gezinnen, vrienden en families. Voor elk wat wils.

Kamertip: Nette kamer met mooi uitzicht op de tuin