“Kan met meer smaak”
Beoordeling van Brasserie Bij Ons

Brasserie Bij Ons
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Silvolde
17 maart 2020 beoordeeld

Vrienden van ons zijn hier vaker geweest en omdat Het Zusje een week groen doet en één van ons eet geen groente dus werd dit de keuze. Leuk om eens iets nieuws te proberen. Vanwege de Corona hadden wij een annulering verwacht maar wij waren welkom. Er zaten nog niet veel gasten binnen maar naarmate de avond vorderde, werd het aardig druk. Het eten kan besteld worden met een tablet. Super handig, ook voor de bediening en samen komen wij wel uit de gerechten. Genoeg keuze echter jammer dat niet alles smaak heeft. Is alles vers? Eén gerecht op de kaart had aioli erbij staan op de kaart alleen toen het op tafel kwam, zat er geen saus bij. Wij konden wel mayo krijgen. Uiteindelijk was er nog ergens wat aioli gevonden. Ook het biertje was op de kaart goedkoper dan op de rekening. Tja foutjes kunnen gebeuren. Voor ons is het alleen geen herhaling waard. Jammer.

Datum van bezoek: maart 2020
638miriamh, Eigenaar van Brasserie Bij Ons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Beste Emielia,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het jammer om te horen dat je ervaring bij ons is tegengevallen. Zoals wij ook op de avond zelf hebben uitgelegd heeft het prijsverschil helaas met onze leverancier te maken.

We hopen je in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen om het tegendeel te bewijzen.

Vriendelijke groetjes,
Brasserie Bij Ons

9 oktober 2019 beoordeeld

We hebben lekker gegeten. De bediening was prettig en de prijs goed. We gaan hier zeker nog een keer eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad, uitstekend gegeten, de bediening is goed en erg vriendelijk, een leuke ambiance, kortom een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld

Lekker de week afsluiten met een etentjes met vrienden. We komen terecht bij Ons in Silvolde. Wat een verrassing! Het is er druk en toch is de stemming prima als je binnen loopt. Je ziet veel tevreden mensen 'gemuudeluk' aan tafel zitten. Het concept is makkelijk en komt ook bij andere restaurants voor. Tapas voor een vast bedrag. Maar dan, de kwaliteit van het eten moet doorslaggevend zijn en dat was het vanavond. Alles was heerlijk bereid en werd door vriendelijke bediening aan tafel gebracht. Het ene voor het andere gerechtje het was allemaal prima, heerlijk zelfs. Kortom een aanrader voor een gezellig en lekker avondje.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Uitgebreide kaart waarvan je onbeperkt elke keer twee gerechtjes per persoon van kan bestellen. Leuk dat ze ook nog een klein seizoenskaartje erbij hebben voor nog meer keus. Mooi groot terras en binnen is het gezellig, met een grote bar en diverse tafeltjes. Als je weet dat je daar gaat eten, wel van te voren reserveren want het kan vol zijn. Lekkere verse jus d’orange, goede witte wijn en wit bier, drankjes zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Bij Ons bekeken, bekeken ook

In Brasserie Bij Ons geweest? Deel je ervaringen!