Priceline
eDreams
Traveluro
Beoordeeld op 4 november 2021 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel.
Heel vriendelijk personeel en goed sfeer en prijs kwaliteit.
Vooral die mensen in het restaurant en bij de balie die doen altijd hun best.
Mooi zandstrand voor de deur.
Lekker eten en gratis parkeren.
Wifi wat minder om te werken als je in de meeting zit valt die af en toe weg.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Seacrete Hotels Seacrete , General Manager van Kiani Beach Resort Family All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Hello and thank you for taking the time to review us ! We are so pleased to read that you enjoyed so many of our services. We look forward to welcoming you back to Kiani Beach Resort again hopefully soon and wish you well on your future travels!

Beoordeeld op 29 juli 2021

Net terug met ons gezin (2 volwassenen en 4 tieners) van een top vakantie!
We hebben allemaal ontzettend genoten. Heerlijk gegeten, elke ochtend vers geperste jus d’orange. Smiddags gegrild vlees, salades, vers fruit, patat, aardappeltjes enz. S’avonds naast het basis assortiment ook keuze uit typische griekse gerechten. Echt allemaal heel smakelijk en vers.
Elke avond gezelligheid bij de bar.
Heerlijke bedden in appartement, goeie ligbedden bij strand / zwembad.
En niet te vergeten: fantastisch personeel!
Helaas ivm covid 19 geen uitstapjes kunnen doen maar hopelijk komen we volgend jaar terug om dat alsnog te kunnen doen.

Datum van verblijf: juli 2021
Seacrete Hotels Seacrete , General Manager van Kiani Beach Resort Family All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Hello and thank you for taking the time to review us and all your comments! We are so pleased to read that you enjoyed so many of our services including our staff. We look forward to welcoming you back to Kiani Beach Resort again and wish you well on your future travels!

Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie kamers , goede airco
maar all inclusive buffet ruim ondermaats!
Enorm trage check-in.
Klantonvriendelijk personeel bij bar aan zwembad.
Veel onduidelijkheid over de drankjes, die enkel bij VIP formule (15 euro per volwassene per dag extra) de moeite waard zijn.
Geen gezellige sfeer in en rond hotel.
Hotel vooral gericht op families met kleine kinderen. Niet voor tieners.
Snel aflopend kei - en kiezelstrand. Lag er wat somber bij.
In omgeving op wandelafstand niets te doen.
Voor ons nooit meer kiani beach!

Datum van verblijf: juli 2021
Seacrete Hotels Seacrete , General Manager van Kiani Beach Resort Family All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Dear valued guest, thank you for your review and taking the time to share your experience with us. We are so sorry to read that you did not enjoy your time at Kiani Beach Resort as most of our reviewers and guests offer us many postive comments. We have taken all your comments into consideration and thank you for mentioning things that we can improve on. We are sorry to read that yu did not feel our all-inclusve program was not value for money. We sincerely hope that on a next rip to Chania we will be be able to meet all your expectations and wish you well on your future travels. Kind Regards the Team at Kiani Beach Resort

Beoordeeld op 20 mei 2021

De animatie was top, niks op aan te merken! Zeker Momo, hij maakte de vakantie een stuk leuker! Proper hotel en vriendelijk personeel. Heel mooi uitzicht op de zee en propere zwembaden. Is echt de moeite om te bezoeken!

Datum van verblijf: mei 2021
Seacrete Hotels Seacrete , General Manager van Kiani Beach Resort Family All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2021

Hello and thank you for taking the time to review us about your experience! We are so pleased to read that your enjoyedour swimming pools. We look forward to welcoming you back to Kiani Beach Resort again and wish you well on your future travels!

Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi resort, mooie appartementen en faciliteiten. De schoonmaak, 1x in de 2 dagen, was niet 5 sterren waardig. Net zoals het eten, dit was op zich prima maar ook niet heel bijzonder. Bij het ontbijt troffen wij 2x wormpjes in de jus d’orange aan ( waarschijnlijk wordt de pers niet goed schoon gemaakt).
Ook de handdoeken maffia was hier volop aanwezig waardoor je ‘s middags bijna geen ligbed aan het zwembad kon vinden, hier wordt niet opgetreden.
Als laatste punt wil ik nog aangeven dat hier all inclusieve zeker niet betekent all inclusieve. Wil je dat wel dan moet je nog upgraden naar VIP wat €10,00 per persoon per dag kost ( voor een gezin dus 4x10=€40,00/dag). Het personeel was erg aardig en deed zeker z’n best.

Datum van verblijf: augustus 2020
Seacrete Hotels Seacrete , General Manager van Kiani Beach Resort Family All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2020

Thank you for taking the time to review us! We would like to inform you that due to Covid 19 measures the daily cleaning of rooms is not prohibited. Thank you for highlighting certain areas that we can improve on. We look forward to welcoming you back to Kiani Beach Resort again and wish you well on your future travels!