“heb er enkel meeneem gedaan”

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Chinees Restaurant New China
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Restaurants in Noorderwijk
Keukens: Chinees
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

heb er enkel meeneem gedaan . duurder dan elders . beperkte openingsuren .geen bancontact mogelijk, alleen cash . eten zelf was best lekker .

Datum van bezoek: maart 2020

7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor wie van Chinees eten houdt: de rijsttafel heeft ons uitstekend gesmaakt. Het is er ook gezellig, lekker ouderwets Chinees interieur, wij houden daar wel van.

Datum van bezoek: december 2019
8 oktober 2018 beoordeeld

Deze chinees is hier al jaren en haalt vooral zijn inkomen uit lokale klanten die komen afhalen. Voor de rest is dit een typisch chinees restaurant waar het interieur al 25 jaar hetzelfde is en ook het eten al 25 jaar hetzelfde smaakt. Geen hoogvlieger, gewoon chinees.

Datum van bezoek: november 2017
19 mei 2018 beoordeeld

Er staan welgeteld 8 "gerechten" op de vegetarische kaart, hier zijn voor- en nagerechten bijgeteld.
Vegetarische miehoen kan je er NIET krijgen omdat dit teveel werk is, dit kan enkel als je er een vleesgerecht bij neemt?!? Logisch natuurlijk, je moet vlees nemen bij een vegetarisch gerecht. Dit werd me op een zeer onvriendelijke manier onder de neus geschoven. Needless to say dat ik hier niets besteld heb, gewoon terug naar buiten gegaan ben, maar wel in mijn pen gekropen ben.
Verder is het een zeer groezelig restaurant dat ook niet rolstoelvriendelijk is. Daar waar je kan wachten op je bestelling zit het vol met familie en kinderen van het restaurant, dit maakt dat de enige zitplaatsen om te wachten allemaal bezet zijn. Klantvriendelijkheid is hier zeer ver te zoeken.

Datum van bezoek: mei 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals bij de meeste restaurants van dit soort als je zelf geen tijd of goesting hebt om te koken en niet naar de frituur of Cabab wil is dit en oplossing

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Chinees Restaurant New China bekeken, bekeken ook

Noorderwijk, Antwerpen
Noorderwijk, Antwerpen

In Chinees Restaurant New China geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.
* TripAdvisor LLC is geen boekingsagentschap en onze dienstverlening aan de gebruikers van deze site is kosteloos ...
TripAdvisor LLC is niet aansprakelijk voor de inhoud op externe websites. Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen bij aanbiedingen.