“Eerlijke dingen”

Brasserie 't Vaerhoes
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Steyl
Keukens: Europees
15 maart 2020 beoordeeld

t Vaerhoes ligt tegenover mijn klooster. Ik werk er elke dag en ga graag eens lunchen bij het restaurant. Mooi, alles heerlijk vers en niet alleen leuke bediening maar ook gasten die ik like.

Datum van bezoek: maart 2020

21 november 2019 beoordeeld

Perfecte locatie en heel goed eten, goede wijnen, leuke gelegenheid perfecte service vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
21 oktober 2019 beoordeeld

Voor een kopje koffie met een heerlijke vlaai is dit een uitstekend adres. De locatie, uitzicht op het veer over de Maas, is prima. Bij mooi weer is er een gezellig terras. Wij kwamen op één van die sombere dagen dus niet ideaal voor het terras maar binnen is het ook gezellig met vriendelijke bediening. Vergeet niet het tegenover liggende museum te bezoeken.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 oktober 2019 beoordeeld

Op zich een mooie plek om, vooral in zomer, op het terras te zitten. De bediening en de kaart zijn echter een ramp. De (plakkerige) kaart is al jaren hetzelfde, wordt nooit veranderd of eens aangevuld met extra (seizoens)gerechten. Jammer, want er zin niet veel restaurants in het dorp dus ze kunnen er veel meer uit halen. Daarnaast betaal je voor sommige gerechten echt te veel. Bijvoorbeeld de salade scampi's; een bord vol met groene sla en daarbovenop liggen 7 scampi's. Daar valt toch veel meer van te maken. En dat voor 17 euro. Schandalig. Wij wonen in het dorp maar gaan er niet meer naartoe.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collegas een hapje gaan eten.We kregen vis schnitzel en spareribs.De spare ribs was meer bot dan vlees en op een gegeven moment kwamen we erachter dat er een schnitzel te weinig was.Dit ook gemeld.De bediening trok zijn schouders op en ging verder.Je glas leeg drinken mag er ook niet want om de 5 min staan ze naast je om te vragen wat je wilt drinken.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Brasserie 't Vaerhoes bekeken, bekeken ook

In Brasserie 't Vaerhoes geweest? Deel je ervaringen!