“Origineel, lekker, vriendelijk... maar véél te druk”
Beoordeling van Clash Lunch and Dine

Clash Lunch and Dine
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Brussegem
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 februari 2020 beoordeeld

We kenden het restaurant niet en waren er dus op uitnodiging van vrienden. Het interieur is zeer origineel, het personeel vriendelijk en gedienstig, het eten was prima.
Maar toch waren er enkele minpuntjes die me in dubio houden over de toegekende score:
- het was zaterdagavond en pokkedruk. Wij hebben in totaal 1.5 uur op onze steak moeten wachten. Ok, de obers hebben op eigen initiatief 3x brood bijgebracht, maar ik kwam hier niet voor ontbijt, 1.5 uur is echt niet normaal.
- we hadden de pech in de tent te zitten, net onder het verwarmingsapparaat: man-man-man, onze haren leken wel in brand te schieten. Gelukkig kon het toestel uit, maar dan werd het natuurlijk weer opnieuw koud en keken de buren aan de zijkant van de tent met boze blikken naar ons. Kunnen die toestellen echt niet anders afgesteld worden, of wat hoger of horizontaler gericht? Sommige lezers zullen denken dat we aan het muggeziften zijn, maar echt, recht onder zo'n brander zitten (op een verhoogde kruk dan nog) is niet om uit te houden.
- ik zeg het niet graag, maar het stoorde ons gezelschap wel: het personeel moet stoppen met onderling te foefelen. Niks slecht over de obers: efficient, vriendelijk, steeds in de weer, maar staan schuren, foefelen, teasen en vastpakken, hoort echt niet in een restaurant. Te veel vlotheid, kan snel uitdraaien op overmoed en respectloosheid en dat is gevaarlijk. Klanten willen bediend worden en niet geconfronteerd met hormonale uitspattingen.

Samengevat: als ik de andere recensies lees, geloof ik gerust dat dit een topzaak is en hoop ik ooit op een kalmer moment opnieuw te mogen komen eten. Aan de minpuntjes kan ondertussen gewerkt worden.

Datum van bezoek: februari 2020

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een verhaal op zich. Ok de bediening loopt soms wat stroef, en alles is vrij druk en luid, maar daar ligt de charme. Het is geen stijf restaurant, meer een brasserie. Maar dat drukke maakt juist de sfeer. En dan het eten... perfectie. Kok houdt van zijn job, en dat proef je. Verse frietjes, homemade mayo, top producten.

Datum van bezoek: februari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig zoals steeds! Durf de baas te vragen wat hij speciaals heeft op gebied van vlees en bingo!super vlees!
Aanrader voor vleeseters!de andere ook

Datum van bezoek: december 2019
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige drukte maar het personeel houdt heel goed overzicht. Vlees is een echte aanrader. Niet goedkoop maar superkwaliteit en sfeer

Datum van bezoek: december 2019
3 december 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal.
Gezellig kader.
De gerechten waren lekker en mooi gepresenteerd, maar de porties waren eerder aan de kleine kant. Gelukkig was het dessert copieus.
Eerder aan de dure kant.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Clash Lunch and Dine bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

Brussegem, Vlaams-Brabant
Merchtem, Vlaams-Brabant

In Clash Lunch and Dine geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.