“Heel lekkere keuken”

Mayabee
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Restaurants in Brussegem
Keukens: Europees
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie en gezellige zaak. Wij hebben hier een verjaardag gevierd met vrienden maar je kan hier perfect komen voor een romantisch etentje. Het restaurant straalt heel veel warmte uit. Het personeel was top. Een open keuken, wat ik persoonlijk fantastisch vind.
Op het eten was niets aan te merken. Alles was perfect. Je kan hier zowel klassieke gerechten eten alsook meer verfijnde gerechten. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: september 2020

19 september 2020 beoordeeld

Toffe bistro.
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding
heel vriendelijk en behulpzaam personeel
gezellige kader, waar er echt rekening gehouden wordt met sociale afstand

Datum van bezoek: september 2020
24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Ravioli met truffels heerlijk. Beste tiramisu ooit. De chef kwam achterna vragen of het lekker was. Wij komen terug.

Datum van bezoek: augustus 2020
5 januari 2020 beoordeeld

gemengde gevoelens ja ......vooral in vergelijking met vroeger :
begint met de bediening , vroeger een vriendeljke jonge man ,een waterval aan woorden en bediening met een kwinkslag , nu bediening met een nors gezicht door 3 obers , veel molenwieken met onze handen om hun aandacht te trekken, duurde zeker 10 minuten om de aandacht van de ober te trekken om een portie frietjes bij te bestellen, we kregen nadien een kleine mini portie frieten die maar half gebakken waren ....wel 3 € op de rekening met als resultaat vlees koud van het wachten op de bij bestelde frieten
wij bestelden filet mignon en kregen : een soort biefsteak vol met dikke pezen( Filet Mignon is normaal een superieur stukje rundvlees uit de lende van het rund eigenlijk het beste gedeelte van de ossenhaas met een fijne structuur en zeker mals) was niet gebakken zoals wij hadden gewenst en besteld , was bikkelhard met een peper saus met een vreemde niet thuis te brengen smaak. Was de laatse keer dat we hier kwamen eten.

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld

Wij waren hier op een vrijdagavond en het was vrij rustig. Mooi kader en een uitgebreide kaart. De suggesties waren erg lekker en de bediening hartelijk. Rekening was wat aan de hoge kant, zeker gelet op het feit dat de porties niet zo groot zijn. Kwaliteit van het eten was wel top dus we keren nog wel eens terug.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Mayabee bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant
Merchtem, Vlaams-Brabant

Opwijk, Vlaams-Brabant

In Mayabee geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.