“Lekkere tapas”
Beoordeling van Tapas Havana Club

Tapas Havana Club
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Brussegem
6 maart 2020 beoordeeld

Etentje met vrienden. Een uitgebreide kaart Lekker gegeten aan een goede prijs. De vriendelijke bediening ging vlot. Wij gaan zeker terug

Datum van bezoek: februari 2020

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

lekkere tapas, lekkere coctail, lekkere desserts... kortom alles zoals het moet. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld

Tof en lekker, gezellig met een groep vrienden. Toffe baas en vlotte bediening.
Veel variatie. Het opgefriste interieur is ook heel mooi.

Datum van bezoek: september 2018
20 maart 2019 beoordeeld

Lekkere tapas in origineel kader, overheerlijke cocktails, prachtig terras in de zomer, heerlijke sfeer.

Datum van bezoek: februari 2019
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hype plek met heerlijke cocktails en ruime, zeer lekkere tapas. Vriendelijke bediening. Zeer druk en luidruchtig op een za-avond. Niettemin een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Tapas Havana Club bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

Opwijk, Vlaams-Brabant
Brussegem, Vlaams-Brabant

In Tapas Havana Club geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.