“Avondje lekker tafelen met vrienden”
Beoordeling van Tapas Havana Club

Tapas Havana Club
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Brussegem
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

lekkere tapas, lekkere coctail, lekkere desserts... kortom alles zoals het moet. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: april 2019

13 april 2019 beoordeeld

Tof en lekker, gezellig met een groep vrienden. Toffe baas en vlotte bediening.
Veel variatie. Het opgefriste interieur is ook heel mooi.

Datum van bezoek: september 2018
20 maart 2019 beoordeeld

Lekkere tapas in origineel kader, overheerlijke cocktails, prachtig terras in de zomer, heerlijke sfeer.

Datum van bezoek: februari 2019
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hype plek met heerlijke cocktails en ruime, zeer lekkere tapas. Vriendelijke bediening. Zeer druk en luidruchtig op een za-avond. Niettemin een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Een tapasbar zoals het moet zijn! Veel keuze, super lekker, super lekkere cocktails en vlotte en vriendelijke bediening. De moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Tapas Havana Club bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

Opwijk, Vlaams-Brabant
Brussegem, Vlaams-Brabant

In Tapas Havana Club geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.