“Een drankje tot 17u”
Beoordeling van Bistro Steiger 3

Bistro Steiger 3
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Hoboken
6 november 2021 beoordeeld

Vroeger was dit een volks clubje : bestellen aan de toog en gezellig drinken . Nu is het een elite club : vanaf 17u enkel om te eten . Ik ben er al langs gereden om 21u30 om nog iets te drinken , de helft van de tafels leeg , personeel in overvloed maar drinken serveren we niet meer . Nu ga ik naar The Duke ,

2 oktober 2021 beoordeeld

Paling in 't groen was overheerlijk , lekkere wijn bij. Bediening vriendelijk, je krijgt waar voor je geld - zeer tevreden !

28 september 2021 beoordeeld

lekker en verzorgd eten, prima bediening, wel beperkte hoofdgerechtenkaart, en
voor een Bistro toch wel prijzig geworden.
Min puntje : zowel op Website als op Menukaart geen ingevulde Suggesties, omdat ze
regelmatig zouden veranderen, resultaat aan tafel worden de 6 suggesties vermeld,
zonder prijs, tegen dat de laatste vermeld is ben je de eerste al terug vergeten.
In deze computer gestuurde tijd moet de aanpassing via Website en afdrukken van
extra blad met suggesties en prijzen toch geen probleem zijn

11 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden, top restaurant, vriendelijk personeel. Lekkere paling in ‘t groen en sliptongen. Ruime porties. Toffe ligging.

27 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De onglet die we gisteren geserveerd kregen moet zowat de lekkerste geweest zijn die ik ooit heb gegeten. Deze hoeft zelfs geen sausje. Kom dat proeven! De Westmalle van het vast kan je nog steeds nergens beter drinken.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Bistro Steiger 3 bekeken, bekeken ook

Kruibeke, Oost-Vlaanderen
Antwerpen, Antwerpen

Kruibeke, Oost-Vlaanderen
Hoboken, Antwerpen

In Bistro Steiger 3 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.