Agoda.com
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek verborgen in Riethoven. Mooi verbouwd, stijlvol. Maar vooral een fijne ontvangst, een mooi ontbijt dat genuttigd werd in een mooie tuin waar je ook nog in de hangmat terecht kan. Het is vooral een prachtige ambiance waarin de oorspronkelijke onderdelen bewaard zijn gebleven met aandacht voor details.

Datum van verblijf: augustus 2021
Willeke P, Eigenaar van Lytel Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Beste Jolanda,

Wauw! Bedankt voor deze meer dan mooie review!

Willeke

Beoordeeld op 12 augustus 2021

Heerlijk verblijf gehad! Dit prachtige monumentale pand is door de eigenaren, met stijl, van alle luxe voorzien, met behoud van de klassieke elementen. Zelfs de wisser in de douche was matchend.
Het personeel is gastvrij en het ontbijt was heerlijk. We komen graag nog een keertje terug!

Beste Lisa,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven! We kijken er naar uit jullie weer te mogen ontvangen!

Willeke

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf bij Lytel blue gehad. De kamer en gemeenschappelijk ruimtes zijn met grote zorg en detail ingericht. Het hotel heeft een prachtige tuin, heerlijk om in te ontbijten. Bij aankomst kregen we een kopje thee/koffie. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is a la cart, heerlijk bereid! We hebben genoten.

Datum van verblijf: augustus 2021
John van Doorn, Eigenaar van Lytel Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Bedankt voor uw mooie woorden en fijn dat u het zo heeft ervaren, we hopen u graag een keer terug te zien!

John

Beoordeeld op 22 juli 2021

De ontvangst en ook de verdere contacten met eigenaresse en eigenaar en de andere dames waren van een grote mate van service verlening, aller hartelijkst en gericht op het verwennen van de gast. In deze prachtig gerestaureerde voormalig pastorie hadden wij een kamer met een heerlijk bed en badkamer. De moderne gemakken van deze tijd, een verzonken tv in het voeteinde van het bed, moderne ventilatie en koelsystemen, oplaadsystemen in verlichting geïntegreerd gecombineerd in de mooie gerestaureerde kamer is gewoon verwennerij. Van een heerlijk ontbijt, waar het bourgondische van Brabant van afstraalt , genieten in de prachtige tuin. Na het fietsen in de prachtige omgeving bij terugkomst een aanbevolen biertje van een lokale brouwer drinken op de tuinbank. 's-Avonds de straat oversteken voor een heerlijk diner bij een aanbevolen restaurant; wij hebben van de dagen in Boutique Hotel Lytel Blue genoten en gunnen jullie dezelfde ervaring.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de straatzijde en hadden geen last van verkeer of voorbijgangers
Datum van verblijf: juli 2021
Willeke P, Eigenaar van Lytel Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Beste Albert,

Hartelijk dank voor uw bericht! Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

Jessie
Boutique Hotel Lytel Blue

Beoordeeld op 14 juli 2021

Samenvattend in 2 woorden....vakantie + gastvrijheid ! Een nachtje weg heeft ons werkelijk een heerlijk vakantiegevoel gegeven. De jonge eigenaren hebben aandacht voor de klant, met liefde en passie. De kamer was fantastisch (suite). Het gebouw is sprookjesachtig. De tuin is super mooi en rustgevend. Het (bourgondische) ontbijt was fenomenaal. De omgeving was mooi en groen. De samenwerking met restaurant Vandeijck is strategisch een perfecte keuze, erg lekker gegeten. En de fietsen die we huurden waren ook beter dan we verwacht hadden. Wij komen vast eens terug, dank !

Datum van verblijf: juli 2021
John van Doorn, Eigenaar van Lytel Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2021

Beste Ivo,

Bedankt voor de mooie woorden, we zien u graag een keer terug bij Lytel Blue!

John