“Een top lunch met een oud collega”
Beoordeling van Restaurant Rijnzicht

Restaurant Rijnzicht
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Doornenburg
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand met een oud collega hier uit lunchen geweest.
Beide kwamen tot de conclusie dat dit restaurant twee sterren verdiend qua eten. We hebben genoten van onze voortreffelijke vier gangen lunch met bijpassend Bob arrangement. Personeel is zeer vriendelijk maar houdt zich wel op de achtergrond., maar staan er als je ze nodig hebt.
Top lunch en tijd gehad.

2 maart 2020 beoordeeld

Wij sliepen een nachtje in een hotel in Nijmegen. Mijn vriend had dit restaurant gevonden omdat het goed stond aangeschreven en heeft hier gereserveerd.

Niks gelogen daarover! Wat een fantastische avond hebben wij gehad. Onwijs lekker gegeten en genoten van de mooie wijnen die bij de gerechten geschonken werden.
Wagyu A5 op die echt wegsmolt in je mond. Einde van de avond wilde we graag weer een taxi terug naar het hotel, daar moesten we 40 minuten op wachten.. of.. we konden eventueel ook met een kok mee rijden. Wat een super service! Wij komen hier zeker terug!

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal gaan we in de buurt eten, maar deze avond wilde we wat anders. Niet ver weg en met pontje over was een goed begin. Even zoeken naar de ingang. Heel bijzonder eten, origineel en met zorg bereid. Wel heel veel verschillende smaak sensaties op een bord. Speciaal voor een keer, maar hoeft voor mij persoonlijk niet te vaak. Aanraders voor wie wat bijzonders zoekt.

Datum van bezoek: maart 2020
3 februari 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend voor het eerst kennis mogen maken met dit restaurant met ster. We zaten in de serre en wij vonden het vrij kaal en gehorig. Wat ons betreft was dit toch een beetje de B plek, het andere gedeelte heeft echt veel meer sfeer... De gerechten waren allemaal plaatjes op het bord en we zijn gelukkig niet met honger naar huis gegaan. We vonden niet alles even lekker maar wij zijn denk ik ook niet echt enorme culinaire fijnproevers. Er zaten zeker heerlijke dingen tussen trouwens hoor en het wijnarrangement erbij was top. Al het eten werd eerst netjes uitgelegd, jammer is dan wel weer dat de koksbuis van de kok aan tafel erg vies was en zeker niet helder wit. Tevens waren er wat stukjes van een aantal borden, dat mag dan weer niet als je zoveel geld betaald.
Al met al zullen we de volgende keer toch een ander restaurant opzoeken of misschien terug komen in de restaurant week, voor een schappelijker prijsje;-)

26 december 2019 beoordeeld

Omdat we verder nergens meer terecht konden hier beland, wat een beloning!!!!!!!
We zijn van onze stoelen geblazen, wat hebben deze twee broers hier iets neergezet.
We waren hier voort de lunch op de laatste dag van onze vakantie én in de restaurantweek.
Prettige ontvangst, mooie tafel met uitzicht op Rijn, goede adviezen mbt wijn en water.
Het feest kon beginnen, liefst 7 amuses kwamen voorbij.
Als ik de amuse met oester nog 3 keer had mogen hebben was mijn middag ook geslaagd, goddelijk.
Ook de andere amuses, stuk voor stuk kunst qua smaak en opmaak.
In de vier gangen die erop volgenden, kwamen achtereenvolgend; noordzeekrab, zalm, Anjouduif en voor ons kaas in plaats van de aardpeerbloem voorbij.
Allemaal van een culinair hoogstaand niveau.
Wij komen terug, wel in de restaurantweek eerlijkheidshalve, anders net te.......

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant Rijnzicht bekeken, bekeken ook

Millingen aan de Rijn, Gelderland
Millingen aan de Rijn, Gelderland

In Restaurant Rijnzicht geweest? Deel je ervaringen!