Zie aanbieding
22 juni 2016 beoordeeld

hebben leuke en lekkere dagen beleefd bij Astrid en Johan.
Ze hebben een hele mooie b&b waar je heel gastvrij ontvangen word.
Astrid tovert heel lekker eten op tafel .
Johan geeft je veel tips over de streek.
De kamers zijn mooi en ook zeer goed onderhouden.
Leuke b&b zeker en vast een om weer naar toe te gaan

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
29 oktober 2015 beoordeeld

Na onze eerste kennismaking in mei 2015, al snel onze tweede trip al vastgelegd voor september 2015.
De gastvrijheid van Astrid en Johan, de familiale sfeer, de gastronomie, de gezellige kamers, de rust en overweldigende natuur maken van deze b&b een pareltje onder de Franse sterrenhemel.
Op naar ons volgende bezoek!:-)

Kamertip: Elke kamer heeft zijn eigenheid
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld

We waren toe aan ons 5e bezoek en het blijft hier zalig.
Ruime kamers, geweldig ontbijt, een hartelijke familie waar je steeds terecht kan, mooie view van in de tuin, ongelooflijk lekkere table d'höte, kortom, alles voor een vakantie door te brengen.
Enkel positieve superlatieven zijn hier van toepassing...

Kamertip: Alle kamers zijn gelijkwaardig, foto's staan op de website
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal door gastvrouw en gastheer. Mooie kamers, goed verzorgd ontbijt elke dag iets nieuws op het buffet! De gastheer zorgt voor een goede bediening en zorgt voor een lekker wijntje tijdens de heerlijke maaltijd klaar gemaakt door de gastvrouw! De maaltijden zijn echt top met producten uit de streek. Het is zeer rustig gelegen een goede uitval basis om de streek te verkennen. Ook aan het prachtig zwembad is het heerlijk vertoeven! Voor ons gewoon weg een toplocatie!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie