Beoordeeld op 18 juni 2019

Prijs/kwaliteit zeer goed hotel, met nette rustige kamers.
Kleine kamers maar voorzien van alle hotelbenodigdheden.
lekker en correct ontbijt.
zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
ligging vlakbij mooi park.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019

Dit hotel is perfect voor een doorreis nacht. Geen overbodige luxe, wel precies wat je nodig hebt. Een super schone kamer en een fijn bed! Super vriendelijk personeel, op een natuurlijke manier. Snelle check in/uit.
De kamers zijn wel wat gehorig.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Een budget hotel in het zuiden van Limburg.
Vlakbij Maastricht, Valkenburg enz., ideaal als kort verblijf hotel.
Schoon, lekker bed en kundig personeel.
Locatie is misschien wat minder, maar wij waren er alleen om teslapen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019

Op zich een prima hotel als je net als wij snachts moet vliegen en toch even wat uurtjes in een bed door wilt brengen. Echter zijn de bedden keihard en de kamers aan de kleine kant. Met moeite konden we de koffer en de kinderwagen kwijt. Ook de hygiëne was niet perfect. Haren van het scheren van een baard zaten nog in de wasbak. Wij zullen niet snel opnieuw gaan.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

In de afgelopen jaren veelvuldig bij een Ibis hotel verbleven, maar dat kon ons niet bekoren. Ontbijt schandalig duur, na een douchepartij alles nat en helaas ongunstig geprijst.

Dit is de andere kant. Een kleine kamer die gemaakt is waarvoor bedoeld. Praktisch, basis behoeftigd en een keurige douche (alles blijft droog ). Natuurlijk zijn het prefab kamers. Natuurlijk doet het goedkoop aan. Nee er staan geen opgedirkte mensen achter de receptie, maar “gewoon” mensen als u en ik! Wij komen zeker terug!

Wij verbleven een nacht ivm een vroege vakantie vlucht.

Datum van verblijf: mei 2019