Sauna & Wellness resort Thermen Bussloo
Vandaag geopend: 09:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Genieten!

Mooie, luxe sauna. Het zoutwaterbad is super mooi gemaakt! Heerlijk om vanuit je hotelkamer met ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
draapljin
Breda, Nederland
via mobiele applicatie
Uit de markt aan het prijzen

De fam. Dolman is driftig bezig zichzelf uit de markt te plaatsen. Een prachtige sauna, maar ... meer lezen

Beoordeeld op 18 oktober 2020
892piett
Lees alle 779 beoordelingen

Beoordeeld op 28 september 2020

Het aanbod van sauna's en baden is super, je hebt aan een dag te kort om alles te kunnen beleven. Hotel is prima, alles proper en stijlvol. goed ontbijt. ons bezoek was in de Corona periode waarbij dus een aantal restricties zijn, ondanks het mindere aantal bezoekers was het vooral op zondag erg druk. dit maakt de beleving toch net iets minder. op maandag was het prima te doen. Als je dus echt voor rust en relaxed sauna bezoek wil gaan adviseer ik om door de weeks te gaan.

Datum van activiteit: september 2020
Hotel_ThermenBussloo, Guest Relations Manager van Sauna & Wellness resort Thermen Bussloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2020

Best Jos,

Wat fijn om te horen dat u het aanbod in ons resort super vindt.

Momenteel hanteren wij een beperkt maximaal aantal gasten, dit wordt ook continue gemonitord.

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor de feedback.

Lila
Thermen Bussloo

Beoordeeld op 27 september 2020

Vandaag een dagje Bussloo. Kosten voor 2 personen 86 euro. Hier zit een weekend toeslag van 3 euro per persoon bij in.
Ik vond het veel te druk. Momenteel is er een grote toename van corona besmettingen. De anderhalve meter maatregel werd niet gehandhaafd.
Liggen in de sauna's was vanwege de drukte vaak geen optie.

Datum van activiteit: september 2020

Beste Margretha,

Wat vervelend dat u de dag als druk heeft. Wij hanteren een maximaal aantal gasten per dag monitoren dit continue. Ook vinden wij het erg belangrijk dat de anderhalve meter in ons resort gewaarborgd wordt, hier gaan wij weer extra opletten.

Het klopt inderdaad dat het momenteel niet mogelijk is om te liggen in de sauna, omdat de afstand in de cabine dan lastiger te waarborgen is. Daarom vragen wij onze gasten om zittend, heerlijk te relaxen in de sauna. Dit staat ook vermeld in de huisregels op onze schermen op het sauna plein.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw verhaal te horen waar u het te druk vond en waar de afstand niet goed gehouden werd. Dit mag u sturen naar info@thermenbussloo.nl.

Lila
Thermen Bussloo

Beoordeeld op 7 september 2020

Zoals al meer gemeld is de huidige manier van de opgietingen niet ideaal. Natuurlijk is er nu minder plek bij de opgietingen als voor de corona crisis maar de manier waarmee "de vaste sauna bezoekers" daar nu mee omgaan is niet ideaal. Systeem van de stippen is op zich goed maar de vaste sauna bezoekers van Bussloo claimen deze plekken inderdaad al ruim een half uur van te voren. Waarom krijgt niet iedereen bij het maken van een reservering de mogelijkheid om een plekje te reserveren bij een opgieting tijdens zijn of haar verblijf. Desnoods tegen een kleine vergoeding. Zo krijgt iedereen de mogelijkheid om minimaal 1 opgieting bij te wonen. Blijven er plekken over dan kunnen die op de dag zelf nog aangeboden worden. Nu zijn er een paar opgietingen op een dag waar vrijwel continu hetzelfde clubje gasten gebruikt van maakt. Als het verblijf zoals nu is ingekort is het een beetje zonde om al drie kwartier van te voren in de rij ( op een stip ) te gaan staan om een plekje te krijgen bij een opgieting.

Datum van activiteit: augustus 2020
Hotel_ThermenBussloo, Guest Relations Manager van Sauna & Wellness resort Thermen Bussloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2020

Beste,

Wij hebben het leuke nieuws dat wij deze week eindelijk weer opgietingen mogen gaan geven. Dit gaat door middel van een ticket systeem. Wanneer gasten een opgieting willen bijwonen kunnen zij een uur van te voren een ticket ophalen bij een collega van het saunaplein om bij die opgieting aanwezig te zijn. Dit geldt voor alle opgietingen. Voor de rituelen geldt nog wel de regel; op basis van beschikbaarheid. Dit systeem hebben wij toegepast, zodat iedere gast van een opgieting gebruik kan maken.

Beoordeeld op 2 september 2020

Ondanks de corona en het advies niet meer dan 25 mensen in het zwembad, werden deze regels aan de laars gelapt en was hier geen toezicht op. Er was zon, maar je mocht het ligbed maar in één positie neerzetten, half tegen de zon in, terwijl er niemand lag. Er waren geen wespenverdelgers, dus eten kon je beter binnen doen bij enkele vliegen. De broodplank met 8 stukken Turks brood en 5 sausjes vond ik duur voor 11.95. De keuze vond ik ook zeer matig. Voorheen heb ik een broodplank gehad met kaas erbij voor ongeveer hetzelfde geld, dat was veel beter. De menukaart moet echt verbeteren, voor mij een reden, hier niet te komen, terwijl de sauna faciliteiten goed zijn. Ook is er maar één gelegenheid om te roken, nl in een afgesloten ruimte, waar één haard het een half jaar niet gedaan heeft, geen mogelijkheid om op het terras te roken, wat eerder wel kon. Waarom niet een klein gedeelte voor de rokers en een weide waar je kan liggen waar je wel mag roken! Niemand die daar last van heeft. Jullie bepalen niet wat voor ons gezond is, jullie zijn te betuttelend in het rookbeleid. Jullie verkopen ook alcohol en taartjes, ook ongezond. De menukaart lijkt gezond, maar zorg voor lekkere dingen, juist als je een dagje uitgaat mag je een keer alle remmen losgooien!

Beste Pieter,

Wat vervelend om te horen dat het niet zo is gelopen, zoals we natuurlijk wel gewenst hadden. We hanteren per dag een maximaal aantal reserveringen en in de sauna's en baden is er een beperkte beschikbaarheid in verband met de 1,5 meter afstand die we moeten behouden tussen de gasten. De 1,5 meter afstand geldt ook voor op de ligweide en het restaurant. We hebben ervoor gekozen om op de ligweide de bedjes op 1 plek te laten staan, zodat er altijd 1,5 meter afstand gehouden blijft en er niet geschoven gaat worden met de bedjes.

Graag zouden wij van u willen weten wat er anders kan op de menukaart en wij de rokersruimte anders in kunnen delen en waar dan eventueel, zodat we dit intern kunnen gaan bespreken. We ontvangen graag een e-mail via info@thermenbussloo.nl.

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Ik ben erg te spreken over de wellness. Er is een groot aanbod aan verschillende sauna’s en baden. Echter viel het restaurant erg tegen. We hadden een 3 gangen surprise menu, maar de smaakcombinaties waren niet goed samengesteld en weinig smaak.

Datum van activiteit: augustus 2020
Hotel_ThermenBussloo, Guest Relations Manager van Sauna & Wellness resort Thermen Bussloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Hi Silke,

Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze wellness. Omdat het voor ons belangrijk is dat alles naar wens verloopt, vernemen wij graag om een toelichting wat betreft het 3-gangen diner. Zou ons een e-mail willen sturen naar info@thermenbussloo.nl?

Front Office