“Positieve verassing”
Beoordeling van Chez Frans Lunchroom

Chez Frans Lunchroom
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Broek op Langedijk
4 augustus 2020 beoordeeld

Deze gezellig ingerichte lunchroom in het kleine overdekte winkelcentrum naast de Broeker veiling heeft ons positief verrast. De tafels zijn ruim opgesteld, de bediening is erg vriendelijk, het is er schoon en het eten is erg lekker. Wij hadden een 12-uurtje van vis met paling, zalmsalade, kreeftensoepje en garnalenkroket en drie breekbroodjes. Het smaakte geweldig en het was ruim voldoende.

Datum van bezoek: augustus 2020
ChezFrans, Eigenaar van Chez Frans Lunchroom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Wat fijn, en bedankt voor uw leuke reactie.
dat doet ons goed in deze moeilijke, onzekere tijden.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje verborgen in het winkelcentrum vindt je Chez Frans. Een gezellige plek waar je rustig kan zitten om te praten of te lunchen. Zeer goede prijs-kwaliteit dus voor de lekkere eters is het hier genieten. De regie is in handen van Dick en Jeanet, beide opgegroeid in de horeca dus ik zou zeggen, ben je in de buurt.....

Datum van bezoek: maart 2020
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, lekker broodje Oosterse kip en een lekkere Latte. Vlotte bediening. Het kan er soms erg druk zijn, meestal vanaf 13:00 stukken rustiger.

Datum van bezoek: november 2019
31 oktober 2019 beoordeeld

Werkelijk alles is lekker hier. Personeel is heel vriendelijk en de prijzen zijn goed. Echt een aanrader om hier eens lekker te lunchen. Mijn favorieten: broodje kipfilet broekerveiling en de Caesar salade: heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijke gelegenheid , gezellige sfeer en zeer attent personeel , goed adres voor een heerlijk hapje tussendoor tijdens het winkelen !!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Chez Frans Lunchroom bekeken, bekeken ook

Broek op Langedijk, Noord-Holland

In Chez Frans Lunchroom geweest? Deel je ervaringen!