“Al meerdere keren heerlijk gegeten”
Beoordeling van De Oale Marckt

De Oale Marckt
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Wierden
15 maart 2020 beoordeeld

Een gezellig restaurant met prettige bediening en heerlijk eten.
Gisteravond was het gezellig druk, tafeltjes staan goed uit elkaar. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

3 december 2019 beoordeeld

Op een dagje weg in het Oosten van het land, ondertussen al weer zo'n 3 maanden geleden, hadden wij dit restaurant uitgekozen om te gaan eten. En dat was een goede keuze. Zelf had ik de spies van de grill (€ 23,50) en als nagerecht de Cookie & Karamel (€ 7,95). Beide hebben mij prima gesmaakt. De bediening was erg vriendelijk dus alles bij elkaar zeer geslaagd.

20 september 2019 beoordeeld

Geweldig gegeten op het terras gegeten, mensen met passie
Alles uit eigenkeuken en dat gewoon midden in wierden, een echte aanrader

8 september 2019 beoordeeld

In 2007 was ik met mijn vriend, ex vriend nu in de avond uiteten geweest. zaten we op het terras omdat het mooi weer is. Ook daar goed eten. In 2017 was ik voor de tweede keer ook daar geweest. Zat ik alleen op het terras te lunchen met broodje gezond en een drankje

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het aangeeft met een overheerlijke kaart! Het personeel is echt heel erg vriendelijk. Mooiste en lekkerste tent van Wierden.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Oale Marckt bekeken, bekeken ook

In De Oale Marckt geweest? Deel je ervaringen!