“lekker ontbijt”

Aurelle Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Drongen
Prijsklasse: € 10 - € 21
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Kira en Nicky heten u van harte welkom bij Aurelle. U kan bij ons steeds terecht voor een eerlijke en lekkere keuken en dat reeds vanaf 09u00 's morgens. Naast ontbijt (op reservatie) serveren wij lekkere lunches en heerlijke verwennerijen bij de koffie in de namiddag. Op vrijdagavond kan u tevens op heerlijke wijze het weekend inzetten. Wij beschikken over een zaaltje boven (+/- max. 25 - 30pers.) voor vergaderingen, feestjes, koffietafels,... vraag vrijblijvende info. Betalingsmogelijkheden: Mobile Banking via bancontact App en Cash Gratis Wifi Parkeerplaatsen voor de deur
10 november 2021 beoordeeld

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, mochten zelf tafel kiezen.
We kregen wat uitleg over de verschillende ontbijten en kozen voor luxe ontbijt.
Ontbijt werd op een plank gebracht, speciaal en mooi verzorgd.
Zeker een aanrader. Daar we in de buurt bleven zijn we in de namiddag
nog gaan lunchen, ik koos voor daglunch ( Steak met frietjes en koffie voor €19)
en vriendin voor Scampi Curry met pasta . Was ook weer heerlijk.

Datum van bezoek: november 2021

6 december 2020 beoordeeld

Een verzorgd en lekker ontbijt van A tot Z. Mooi gepresenteerd in een handige verpakking en mij met een glimlach besteld door de dames. Proficiat!!

Datum van bezoek: december 2020
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker. kleine kaart maar super lekker en heel vriendelijk. prijzen zijn normaal niet duurder dan elders

Datum van bezoek: augustus 2020
4 juni 2020 beoordeeld

Gezellig plekje met typische brasseriekeuken. Ik twijfelde tussen 3 en 4 sterren, maar de prijzen zijn net iets te hoog om er 4 sterren van te maken. Geen reden om niet eens te verkennen...

Datum van bezoek: juli 2019
29 februari 2020 beoordeeld

Al verschillende keren geweest, zowel voor ontbijt, lunch, brunch als vrijdagavond diner. Ook al enkele keren vergaderd in het aparte zaaltje boven. Steeds hartelijk ontvangen en zeer lekker gegeten aan eerlijke prijzen! Place to be in Drongen!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Aurelle Brasserie bekeken, bekeken ook

Drongen, Oost-Vlaanderen
Baarle, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Aurelle Brasserie geweest? Deel je ervaringen!