“Deze morgen heb ik een ontbijtbox afgehaald voor mijn vrouw en mij.”
Beoordeling van Aurelle Brasserie

Aurelle Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Drongen
Prijsklasse: € 10 - € 21
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Kira en Nicky heten u van harte welkom bij Aurelle. U kan bij ons steeds terecht voor een eerlijke en lekkere keuken en dat reeds vanaf 09u00 's morgens. Naast ontbijt (op reservatie) serveren wij lekkere lunches en heerlijke verwennerijen bij de koffie in de namiddag. Op vrijdagavond kan u tevens op heerlijke wijze het weekend inzetten. Wij beschikken over een zaaltje boven (+/- max. 25 - 30pers.) voor vergaderingen, feestjes, koffietafels,... vraag vrijblijvende info. Betalingsmogelijkheden: Mobile Banking via bancontact App en Cash Gratis Wifi Parkeerplaatsen voor de deur
6 december 2020 beoordeeld

Een verzorgd en lekker ontbijt van A tot Z. Mooi gepresenteerd in een handige verpakking en mij met een glimlach besteld door de dames. Proficiat!!

Datum van bezoek: december 2020

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker. kleine kaart maar super lekker en heel vriendelijk. prijzen zijn normaal niet duurder dan elders

Datum van bezoek: augustus 2020
4 juni 2020 beoordeeld

Gezellig plekje met typische brasseriekeuken. Ik twijfelde tussen 3 en 4 sterren, maar de prijzen zijn net iets te hoog om er 4 sterren van te maken. Geen reden om niet eens te verkennen...

Datum van bezoek: juli 2019
29 februari 2020 beoordeeld

Al verschillende keren geweest, zowel voor ontbijt, lunch, brunch als vrijdagavond diner. Ook al enkele keren vergaderd in het aparte zaaltje boven. Steeds hartelijk ontvangen en zeer lekker gegeten aan eerlijke prijzen! Place to be in Drongen!

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst! Lekkere en zorgvuldig bereide gerechten in een gezellig kader. Oog voor detail!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Aurelle Brasserie bekeken, bekeken ook

Drongen, Oost-Vlaanderen
Baarle, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Aurelle Brasserie geweest? Deel je ervaringen!