“Hier word je vrolijk van”
Beoordeling van Aurelle Brasserie

Aurelle Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Drongen
Prijsklasse: € 10 - € 21
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Kira en Nicky heten u van harte welkom bij Aurelle. U kan bij ons steeds terecht voor een eerlijke en lekkere keuken en dat reeds vanaf 09u00 's morgens. Naast ontbijt (op reservatie) serveren wij lekkere lunches en heerlijke verwennerijen bij de koffie in de namiddag. Op vrijdagavond kan u tevens op heerlijke wijze het weekend inzetten. Wij beschikken over een zaaltje boven (+/- max. 25 - 30pers.) voor vergaderingen, feestjes, koffietafels,... vraag vrijblijvende info. Betalingsmogelijkheden: Mobile Banking via bancontact App en Cash Gratis Wifi Parkeerplaatsen voor de deur
29 februari 2020 beoordeeld

Al verschillende keren geweest, zowel voor ontbijt, lunch, brunch als vrijdagavond diner. Ook al enkele keren vergaderd in het aparte zaaltje boven. Steeds hartelijk ontvangen en zeer lekker gegeten aan eerlijke prijzen! Place to be in Drongen!

Datum van bezoek: februari 2020

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst! Lekkere en zorgvuldig bereide gerechten in een gezellig kader. Oog voor detail!

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijke lunch! Eerst een soepje, nadien een seizoensgerechtje met vis, perfect gekruid. Nadien een fijne tiramisu!

18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een heerlijk plekje om te lunchen, dan ben je bij Brasserie Aurelle aan het juiste adres. Ik ben er al een aantal keren gaan lunchen en steeds toveren de lieve dames een glimlach op je gezicht. Dagelijks is er een verse lunch die steeds met zorg bereid is en heel lekker is. Liever á la carte, dat kan ook, want ook de Belgische klassiekers maken ze als de beste klaar. Mijn favo plekje in Drongen 💖

15 september 2019 beoordeeld

Ontbijt werd op een leuke manier geserveerd. Voldoende gegeten, een lekker glaasje bubbels gedronken. En ze houden rekening met je wensen. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Aurelle Brasserie bekeken, bekeken ook

Drongen, Oost-Vlaanderen
Baarle, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Aurelle Brasserie geweest? Deel je ervaringen!