“Heerlijk lunchen!”

Aurelle Brasserie
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Drongen
Prijsklasse: € 10 - € 22
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Kira en Nicky heten u van harte welkom bij Aurelle. U kan bij ons steeds terecht voor een eerlijke en lekkere keuken en dat reeds vanaf 09u00 's morgens. Naast ontbijt (op reservatie) serveren wij lekkere lunches en heerlijke verwennerijen bij de koffie in de namiddag. Op vrijdagavond kan u tevens op heerlijke wijze het weekend inzetten. Wij beschikken over een zaaltje boven (+/- max. 25 - 30pers.) voor vergaderingen, feestjes, koffietafels,... vraag vrijblijvende info. Betalingsmogelijkheden: Mobile Banking via bancontact App en Cash Gratis Wifi Parkeerplaatsen voor de deur
18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een heerlijk plekje om te lunchen, dan ben je bij Brasserie Aurelle aan het juiste adres. Ik ben er al een aantal keren gaan lunchen en steeds toveren de lieve dames een glimlach op je gezicht. Dagelijks is er een verse lunch die steeds met zorg bereid is en heel lekker is. Liever á la carte, dat kan ook, want ook de Belgische klassiekers maken ze als de beste klaar. Mijn favo plekje in Drongen 💖

Datum van bezoek: oktober 2019

15 september 2019 beoordeeld

Ontbijt werd op een leuke manier geserveerd. Voldoende gegeten, een lekker glaasje bubbels gedronken. En ze houden rekening met je wensen. Voor herhaling vatbaar.

13 september 2019 beoordeeld

A la Carte gegeten deze keer, geitenkaasjes geserveerd op verse bruine notenbroodjes met daarbij een royale frisse salade. De gastvrouwen zijn vriendelijk en snel zodat wij zorgeloos konden genieten. Volgende keer komen we terug voor de 3-gangen lunchformule. Tot snel!

11 september 2019 beoordeeld

Super lekkere en huisgemaakte chocoladetaart geproefd was voor meer dan herhaling vatbaar!! Zeer gastvrije dames en steeds ten dienste van ieder. Een top zaak met als pluspunt een speelhoekje waar de kids lekker vertoeven terwijl je als volwassene op een rustige manier toch geniet !!! Doe zo voort en tot snel 👌🙂

11 september 2019 beoordeeld

Net terug van een gezellige ochtend met een heerlijk luxe ontbijt, met bubbels natuurlijk!! ECHTE aanrader!

Reizigers die Aurelle Brasserie bekeken, bekeken ook

Drongen, Oost-Vlaanderen
Baarle, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Aurelle Brasserie geweest? Deel je ervaringen!