“Lekker”
Beoordeling van Pizzeria SOLE

Pizzeria SOLE
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Wilrijk
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Italiaans! Veel zwier van de eigenaar, attente bediening, maar vooral heel lekkere pizza’s. Hier komen we nog.

12 augustus 2017 beoordeeld

Er bestaande veel betere pizza-zaken in de omgeving. Eerste bezoek was een regelrechte teleurstelling. Geen vriendelijk onthaal, lang moeten wachten voor opname bestelling (terwijl er nauwelijks volk was en er nauwelijks werd afgehaald), lang moeten wachten op het brengen van onze pizza's (we waren maar met twee!). Hier gaan we niet meer terug.

20 juli 2017 beoordeeld

Zin in Italiaans is automatisch denken aan Pizzeria Sole bij ons. Wij komen hier al jaren en zijn hier nog nooit teleurgesteld geweest. Ook niet als de rekening komt.

Enzo en zijn personeel zullen je altijd ontvangen met een glimlach en al het nodige doen om je een leuke avond te bezorgen.

Mijn favoriet: Pizza Taco en Pasta Di Enzo!

De optie uithalen is ook een leuke plus!

14 juli 2017 beoordeeld

Nog een echte Italiaanse trattoria met de juiste sfeer ook in de bediening. Keuken is eerlijk zeer verzorgd, zoals in de beste Italiaanse familiezaken.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week gaan eten en het was heel lekker, zelf pizza Calzone genomen en een gewone pizza... Heel lekker , goed gebakken! Desondanks het helemaal vol zat viel de wachttijd goed mee!

Ik ga zeker terug!

Reizigers die Pizzeria SOLE bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Wilrijk, Antwerpen
Wilrijk, Antwerpen

In Pizzeria SOLE geweest? Deel je ervaringen!