“Gewoon slecht”

MoN Wilrijk
Geclassificeerd als nr. 27 van 33 Restaurants in Wilrijk
15 maart 2020 beoordeeld

Wat een teleurstelling.
De setting was best leuk, parking voldoende en een leuk tafeltje met veel lichtinval.
Helaas was het eten ondermaats. Het voorgerecht (huisbereide worst met Thai meat) was lekker maar zwak gepresenteerd, zonder groenten of saus. Te droog dus.
De hoofdmaaltijd (ossenhaas filet) hadden wij gevraagd á point maar deze was BLEU gebakken !
Als je het niet kunt, stop dan met koken !
We protesteerden maar men ging gewoon door...
We zijn dan ook maar doorgegaan !
Hier komen we NOOIT meer terug.
Gewoon SLECHT!

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer genoeg voor de 2de keer dat degene die het vlees bakt niet weet wat a point wil zeggen vlees was bijna rauw , bord vol bloed. Al 2 keer gaan eten in het centrum van Antwerpen daar was het heel lekker, wel zeer onvriendelijke ober die commentaar had omdat ons bord leeg was en dan zelfs nog dessert bestellen wat konden wij veel eten zeg. Dit was voor ons de laatste keer bij Mon

Datum van bezoek: maart 2020
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gebouw... maar spijtig genoeg was de bediening enorm zwak en onvriendelijk. Het eten was ondermaats en de mensen die in het restaurant werkten moesten zo hard praten tegen de mensen in de keuken alsof ze wilden horen hoe slecht iedereen het wel vond! Mon aan het mas is heerlijk, dus in nam mijn klanten mee naar de vestiging in wilrijk. Teleurstelling.

Datum van bezoek: december 2019
12 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn regelmatige klant in Wilrijk. Steeds tevreden over de gerechten, de sfeer, het kader. De laatste keer beetje tegengevallen vanwege de desserts, echt hun €11 niet waard. Best aan de kwaliteit vh ijs werken, chocoladesaus was dik en taai en stolde meteen vast in het kommetje. Jammer.

Datum van bezoek: november 2019
12 november 2019 beoordeeld

Veel te duur naarmate de kwaliteit die geboden wordt.
10€ voor een klein kommetje simpele tomatensoep.
Kwaliteit vlees was ok, maar bij gevraagde pepersaus was ronduit gezegd slecht.
Zeer Pikant en niet thuis te brengen grondsmaak ( schimmel?)
Sla bij het voorgerecht dreef in de vinigrait.
Dit restaurant maakt geen vooruitgang...reeds eerder bezocht
Spijtig, want wel een mooie lokatie....maar daar alleen ga je niet voor
Geen bezoek meer waard

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die MoN Wilrijk bekeken, bekeken ook

In MoN Wilrijk geweest? Deel je ervaringen!