“frietjes kunnen iets beter”
Beoordeling van Frituur Amigos

Frituur Amigos
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 15 van 33 Restaurants in Wilrijk
22 maart 2020 beoordeeld

het is onze eerste kannismaking met deze frituur. we bestelden via take-away. bij de frietjes waren best wat kleine en harde stukjes. ze waren wel correct gebakken en dus lekker.
er is een ruime keuze aan snacks en sauzen.
de levering gebeurde coraona-correct.

Datum van bezoek: maart 2020

3 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker lekker eten een zeer verzorgd mijn vaste frituur heb ik nu zeker een vast wel gevonden top boys !!!

Datum van bezoek: augustus 2019
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse frieten, familypack is mega groot. Ook veel keuzesnacks. Ook stoofvlees en vol au vent mogelijk

Datum van bezoek: oktober 2018
7 november 2018 beoordeeld

zo zou het moeten zijn frietjes van de frituur lekker en correct gemaakt en voldoende
het is ook een zeer vriendelijke bediening
ik kom hier zeker terug eindelijk nog eens een echte frituur

Datum van bezoek: oktober 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk frieten bij Mo! Hij maakt ze echt met liefde dat kan ik je zeggen! Bij het voorbakken letten ze zeer goed op het 100% klaar zijn van de frieten! En ze wuiven je buiten met een smile na je aankoop!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Frituur Amigos bekeken, bekeken ook

In Frituur Amigos geweest? Deel je ervaringen!