Beoordeeld op 17 september 2020

Wij zijn erg hartelijk ontvangen door deze gastvrije, lieve mensen. Het is echt een prachtige locatie met een heel fijne en rustige sfeer. Alles is zeer verzorgd tot in detail. Wij komen zeker weten terug!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 september 2020

Wat een geweldige locatie op een kwartiertje van Amsterdam. Wat een rust.
Tim doet er alles aan om het naar je zin te maken. De massage was heerlijk. Ook het eten was erg lekker.
Kortom, een aanrader! Erg genoten en ontspannen!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020

Wat een oase van rust! Je wordt helemaal in de watten gelegd en hebt een ultiem vakantie gevoel. De kamer was schoon en fris. Het ontbijt was echt fantastisch met allemaal verse producten en iedereen was enorm vriendelijk. We hebben genoten.

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Verrassend, luxe, ontsnapping, ontspanning. Wij zijn vanuit Amsterdam met onze eigen sloep gevaren naar Inn. Gastrvij ontvangst, eigen aanlegsteiger. Diner door de zoon is een aanrader. 1 dag fiets gehuurd (vraag er 1 met middenmotor) zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Mooie omgeving. Inn zag er goed verzorgd en in goede staat uit. Persoonlijk ontvangst. Mooie kamer met grote badkamer. Heerlijk diner en ontbijt. Fijne massage. Veel ruimte voor relaxen ook in de tuin. Zeker aan te raden