“Zoals we gewend waren, heerlijk!”
Beoordeling van Restaurant 't Jagthuijs

Restaurant 't Jagthuijs
Reserveer een tafel
ma 26/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Ulvenhout
Keukens: Frans
6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verwennerij weer! Heerlijk gegeten en bijpassende wijnen gedronken. Het personeel is heel kun brug.
We komen snel weer!

Datum van bezoek: juni 2021

26 januari 2021 beoordeeld

Mooi gelegen restaurant met een gastvrij echtpaar.
Eten is heerlijk. Wel traditioneel. Mag van mij iets spannender, met wat meer fantasie.

Datum van bezoek: december 2020
25 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zitten nu aan het kerstdiner van Ria, Nils, Marcel & team. We missen natuurlijk alle goede zorgen van jullie om ons heen en de Irish Coffee van Marcel, maar wat een fantastisch diner is er op tafel geregeld door jullie voorbereiding! In een woord TOP!

Datum van bezoek: december 2020
11 oktober 2020 beoordeeld

Gisteren hebben we een bruiloft gehad in ‘t Jagthuijs. De eigenaresse en het personeel was erg gedreven om ons, ondanks de goede maatregelen om alle veiligheid te garanderen, een fijne dag en avond te bezorgen. Tafels voldoende uit elkaar, we konden het hele restaurant gebruiken om voldoende afstand te houden, overal handreiniging middel en we werden regelmatig gewezen op de richtlijnen, op een nette manier.
Het eten was geweldig en de wijnen smaakte zeer goed. We hadden een 7 gangen diner met vis, vlees en vega. De gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaken combineren heerlijk Het personeel is erg servicegericht en vriendelijk, wat de sfeer ten goede komt! Aanrader is de Champagne, J.P. Secondé.
We gaan zeker weer terug om van de kaartte eten!

Datum van bezoek: oktober 2020
25 september 2020 beoordeeld

We begonnen heel gezellig op het terras. Vervolgens kregen we binnen een nogal lawaaierige tafel aangewezen.. Mijn beide gasten wilden graag een rustiger plek; de een heeft 2 gehoorapparaatjes en de ander is een vrouw van 85. Dit werd niet meteen blij en elegant opgelost. We kregen uiteindelijk wel een tafeltje voor 2pp op een rustiger plek, waar op ons verzoek nog een tafeltje tegenaan gezet werd. Het diner (we namen het menu) was middelmatig. De gerechtjes zagen er mooi uit. De zeebaars (hoofdgerecht (bijbetaling) van een royale 8x2 cm) was middelmatig net als de kip. Op zich is dit allemaal niet zo erg ware het niet dat de prijzen in geen enkele verhouding tot het gebodene staan. Heel jammer van een leuke plek.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Restaurant 't Jagthuijs bekeken, bekeken ook

In Restaurant 't Jagthuijs geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.