“Fijn geprijsde gastvrijheid voor echt smakelijk eten”
Beoordeling van Nieuw Schaijk

Nieuw Schaijk
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Schaijk
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Mooie zaak waar u kunt lunchen, diner en er is een italiaans IJssalon. fijn om met zijn 2e uiteten te gaan maar ook voor grote groepen. Lunchen kan op basis van broodjes en specialiteiten maar u kunt ook van alles wat proberen in de vorm van lunch tapas Diner kunt u een 3 gangen keuze menu bestellen. voor een voordelige prijs kunt u kiezen uit de volledige menukaart. natuurlijk kunt u ook los bestellen.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite van een bezoek waard. Een gevarieerde kaart, gerechten met vakmanschap en liefde voor goede kwaliteit en fijne bediening maakten het ons vaste adres gedurende een week.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het leven is te kort om een lange recensie te schrijven over een uitermate slecht restaurant. Het toilet is het beste wat ze te bieden hebben. Bij het verlaten van de tent zagen we de keuken. Mijn God wat een smerige bende. Waar zijn de volwassenen die de kinderen in dit bedrijf leiding geven?

4 weken geleden beoordeeld

We waren met z’n 4en en hadden een mooi bescheiden tafeltje met meer dan 1 1;2 meter afstand van de andere gasten en konden rustig dineren. We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was ook vriendelijk. En hebben lekker gegeten en gingen tevreden naar huis.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 personen wezen eten. Ontvangst is gastvrij. Personeel is vriendelijk.
Wordt goed ingegaan op specifieke wensen. Kwaliteit van het eten is goed tot uitstekend.
Voor herhaling vatbaar
Restaurant wordt drukbezocht waardoor het soms wat rumoerig wordt.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten, goed eten voor een schappelijke prijs. vriendelijke personeel.
We komen hier al jaren met speciale familiegelegenheden en zullen weer zeker terugkomen!

Reizigers die Nieuw Schaijk bekeken, bekeken ook

Herpen, Noord-Brabant
Schaijk, Noord-Brabant

In Nieuw Schaijk geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.