“Samen weer eens uit eten”
Beoordeling van Dinee Cafe de Kempen

Dinee Cafe de Kempen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Knegsel
Keukens: Nederlands
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we eindelijk weer binnen konden dineren zijn we spontaan naar knegsel gegaan. Deze keer koos ik de spare ribs en mijn vrouw had een pasta gerecht met vis, gamba's en zalm oa.

We zaten eerst buiten maar er was vanwege de weg best wat lawaai, dus mochten we binnen plaats nemen. De bediening was zeer vriendelijk en goed.
De kwaliteit van de ribbs, uitmuntend. Ik zwoor altijd bij de bengel en de ribbs daar maar deze waren gewoon beter.

We kregen ook nog een nipperke na het eten, die ging er nog wel in!

Mijn vrouw kreeg niet alles op en er werd aan gegeven dat ze het mee mocht nemen, logisch zou je denken maar nog steeds niet alle restaurants doen dit , of geven dat actief uit zichzelf aan.
Vandaag geniet ze dus nog een keer van de pasta.

We hebben samen genoten van het eten en de sfeer, echt voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2021

27 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verwenbox besteld voor 2 personen. Heerlijk, geweldig royaal, zeer uitgebreid en goed verzorgd. Zeker een aanrader en daarbij zat er een heerlijke fles rode bij

Datum van bezoek: maart 2021
28 december 2020 beoordeeld

Wij hebben voor 2e kerstdag een luxe vis en rundvleesschotel on line besteld. De bestelling lag keurig ,goed verpakt, op de afgesproken tijd klaar en de prijs- kwalitets verhouding van beide schotels was TOP. De geleverde vis en vleessoorten alsmede de salades waren heel erg lekker.Al met al waren we bijzonder tevreden en het toevoegsel "Luxe" is volledig waar gemaakt

Datum van bezoek: december 2020
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier met vrienden die hier vaker komen. Laat ik beginnen met het positieve, het eten was heerlijk, vooraf een smaakvolle carpaccio, daarna een lekker malse tournedos met pepersaus, dus daar ligt het zeker niet aan. Het gedeelte waar wij zaten vond ik persoonlijk niet zo sfeervol, veel fel licht, weinig aankleding. De ober die ons bediende had niet veel zin, althans zo leek het, vond een gebbetje niet leuk, er kon nauwelijks een lachje vanaf. Jammer want de bediening maakt de sfeer! Het restaurant heeft de coronamaatregelen goed toegepast, daarom veel privacy en ruimte om je heen. De zeepdispenser op het heren toilet was leeg, althans zo leek het, niet handig met handen wassen. De dispenser zou zijn bijgevuld maar werkte nog steeds niet. Later bleek men te weten dat deze defect was.

Datum van bezoek: oktober 2020
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht hier aanbeland.
Wat was het hier druk, positief en zeker positief dat men de Corona maatregelen goed in acht nam.
Een paar lekkere pilsjes op, Weizener, Hoegaarden en Henkbier.
Personeel actief en hardwerkend.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Dinee Cafe de Kempen bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant
Westerhoven, Noord-Brabant

In Dinee Cafe de Kempen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.