“Lekker”

Dinee Cafe de Kempen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Knegsel
Keukens: Nederlands
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, uitgebreide kaart , ook voor diner aanrader , zijn er al vaker geweest ook met de hele familie, is altijd goed!

Datum van bezoek: juli 2020

29 maart 2020 beoordeeld

Nu in moeilijke tijden heerlijk een afhaal-diner genuttigd. Is 100% kwaliteit. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Prima. Mooi opgelost in, ook voor jullie lastige omstandigheden. We zullen in de toekomst nog wel vaker een afhaal-diner oppikken. Sterkte en tot ziens.

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch tijdens het werken in Dinee, is een goede keuze. Je krijgt een kaart met een folder om zelf je maaltijd samen te stellen leuk idee

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld

Fietsend door de Kempen komen we langs deze uitspanning. Het oogt gezellig en het is ook druk.Vaak een teken dat het goed is. We nemen plaats en worden meteen verwelkomt door een gemoedelijke en zeer vriendelijke jongedame. Het voelt meteen goed. Ondanks een eenvoudige lunch die wij gebruiken merk je dat er toch veel aandacht geschonken wordt aan deze gerechtjes. Vlot en vaardig wordt alles geserveerd en voelen we ons oprecht welkom. Van de tweede trappist hebben we ook nog genoten tijdens de laatste kilometers!!

Datum van bezoek: oktober 2019
14 november 2019 beoordeeld

Was eerder een acceptabel restaurant gezien kwaliteit/prijs. Na twee bezoeken voor mij niet meer. Nieuwe kok?

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Dinee Cafe de Kempen bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant
Westerhoven, Noord-Brabant

In Dinee Cafe de Kempen geweest? Deel je ervaringen!