“Vriendelijk, leuke kaart, lekker maar een paar details konden beter”
Beoordeling van Barnaba

Barnaba
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Koersel
15 februari 2019 beoordeeld

Een zondagavond, zonder ons dochtertje, gaan eten bij Barnaba. Was de eerste keer en een leuke ervaring. Onthaal en bediening waren (heel) vriendelijk. De kaart vonden we gevarieerd en origineel. Onze aperitief (Glas cava en een Mojito) was lekker.

We kozen allebei voor de Gravad Lax als voorgerecht. We verwachten ons aan dun gesneden zalmreepjes, maar werden verrast met een bord met blokjes zalm. Maar de vis was wel erg lekker net als het sausje obv mierikswortel. We misten alleen een stukje brood. Nadien koos mijn vrouw voor Pasta Vongole en ik voor de Ravioli. Die eerste was zalig, de ravioli gewoon lekker. Dit keer had een beetje Parmezaan beide gerechten naar een nog hoger niveau getild.

Dus samengevat hadden we een leuke avond met lekker eten. Maar een paar kleine aanpassingen zouden het eten nog beter maken. Barnaba verdien voor mij 3.5 ster maar dat gaat nu eenmaal niet :)

Datum van bezoek: februari 2019

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingerichte zaak met goeie bediening. Tof dat er al direct een hapje op tafel stond, alleen vond ik de olijven niet zo lekker. Ook het hoofdgerecht viel bij mij wat tegen, de viscurry smaakte door de rode kool erg zuur.. De Italiaanse koffie die met veel show aan tafel wordt gemaakt is echter een aanrader! Matig eten dus, maar dat kan pech zijn geweest...

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisterenavond genoten van enkele lekkere gerechten.
Als voorgerecht hadden we gekozen voor de gravad lax.Dat was meteen een toppertje,zowel kwa presentatie als smaak.Voor het hoofdgerecht viel de keuze op de gelakte eend met zoetzure groenten en 5kruiden.
Alhoewel je zou denken dat het te zoet zou zijn,zorgden de kruiden voor een mooie balans.
Als wijn hadden we gekozen voor een mooie italiaanse chardonnay die door zijn volle en vettige smaak perfekt samenging met de gerechten.
De bediening was top.
Deze zaak is een aanwinst voor Koersel.
Het interieur is prachtig,wij zaten in de flamingoroom.
Een dikke proficiat aan heel het team.

Datum van bezoek: januari 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag onze jaarlijks nieuwjaarsfeest gehad @ Barnaba
30 mensen drie gangen. Super lekker gegeten en erg vlotte bediening. Dikke pluim voor de hele crew!

Datum van bezoek: januari 2019
7 december 2018 beoordeeld

Een trendy ingerichte zaak. We hebben met 4 personen een visschotel (37,50 euro per persoon)gegeten. De porties waren (te) klein. Het eten was lauw. Geen groenten. De frieten, pasta en kroketten hebben wij apart moeten bij betalen. Als je een hoofdgerecht bestelt mag je toch verwachten dat deze in de prijs inbegrepen zijn ? Anders moet dit duidelijk op de kaart worden vermeld. Zeer veel lawaai in de zaal. De akoestiek mocht beter zijn.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Barnaba bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province

Beringen, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

Beringen, Limburg Province
Koersel, Limburg Province

In Barnaba geweest? Deel je ervaringen!