“Zeer positief!”
Beoordeling van Brazzaville

Brazzaville
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wolvertem
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht in de week tussen Kerst en Nieuw, omdat ons bedrijfsrestaurant gesloten was. De ervaring was zeer positief! Gezellig, vriendelijk, en lekker! Ik zal er met veel plezier naar terugkeren!

Datum van bezoek: december 2018

11 december 2018 beoordeeld

Op bezoek naar familie eerst wat te eten nodig, Brazzaville is open op een maandagmiddag dus daarbinnen gegaan, De ontvangst is zeker vriendelijk en aangenaam. Het eten was goed maar nu niet echt om te zeggen wow

Datum van bezoek: december 2018
31 oktober 2018 beoordeeld

Dit is een brasserie met Afrikaanse decoratie. Het interieur is een beetje koud en niet erg gezellig. Het eten is niet speciaal, gewoon goed. Het personeel is niet altijd vriendelijk, hangt ervan af wie je bedient. Toch komen wij er regelmatig voor eventjes een tussendoortje.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt wel duur voor simpele brasserie gerechtjes. Wij hadden een toast champignon voor 12 euro. We dachten dat het dan wel een grote portie zou zijn met veel garnituur of zo. Maar het bladerdeeg "toastje" was 8cm diameter. Het vet droop er echt uit. De champignons hebben we geteld: het waren er 8. Benieuwd wat je krijgt als je een broodje gerookte zalm van 16 euro bestelt!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was na enkele jaren geleden dat we er waren geweest onze laatste keer.
We hebben ons eten moeten terug geven, de steak tartaar was niet te eten.
Alleen al de kleur, sprak voor zich zelf, we spreken nog niet over de geur!!!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Brazzaville bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant

In Brazzaville geweest? Deel je ervaringen!