“Eventjes tussendoor”
Beoordeling van Brazzaville

Brazzaville
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wolvertem
31 oktober 2018 beoordeeld

Dit is een brasserie met Afrikaanse decoratie. Het interieur is een beetje koud en niet erg gezellig. Het eten is niet speciaal, gewoon goed. Het personeel is niet altijd vriendelijk, hangt ervan af wie je bedient. Toch komen wij er regelmatig voor eventjes een tussendoortje.

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt wel duur voor simpele brasserie gerechtjes. Wij hadden een toast champignon voor 12 euro. We dachten dat het dan wel een grote portie zou zijn met veel garnituur of zo. Maar het bladerdeeg "toastje" was 8cm diameter. Het vet droop er echt uit. De champignons hebben we geteld: het waren er 8. Benieuwd wat je krijgt als je een broodje gerookte zalm van 16 euro bestelt!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was na enkele jaren geleden dat we er waren geweest onze laatste keer.
We hebben ons eten moeten terug geven, de steak tartaar was niet te eten.
Alleen al de kleur, sprak voor zich zelf, we spreken nog niet over de geur!!!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen in het centrum van Brussegem, mooi interieur, goede prijs kwaliteit, voor ieder zijn smaak, vriendelijk

8 augustus 2018 beoordeeld

Goede service, niet te duur , vriendelijk wat niet altijd vanzelfsprekend is in de huidige maatschappij.. aan te raden als je in Wolvertem of de ruime omgeving bent

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brazzaville bekeken, bekeken ook

Meise, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant
Meise, Vlaams-Brabant

In Brazzaville geweest? Deel je ervaringen!